سایت کاریابی جویا کار

كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها

دسته بندي: مقالات / حقوقی وسیاسی
30 تیر

 

 

n بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها (اصلاحي 27/11/1345)

جلوگيري از ايجاد و تاسيس كليه اماكني كه به نحوي از انحاء موجب بروز مزاحمت براي ساكنين يا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست شهرداري مكلف است از تاسيس كارخانه ها ،كارگاه ها ،گاراژهي عمومي ،تعميرگاه ها و دكان ها و هم چنين مراكزي كه مواد محترقه مي سازند و اصطبل چهار پايان و مراكز دامداري و به طور كلي تمام مشاغل و كسب هايي كه ايجاد مزاحمت و سر و صدا كنند و يا توليد دود و يا عفونت و يا تجمع حشرات و جانوران نمايد جلوگيري كند و در تخريب كوره هاي آجر و گچ و آهك پزي و خزينه گرمابه هاي عمومي كه مخالف بهداشت است اقدام نمايد و با نظارت و مراقبت در وضع دود كشهاي اماكن و كاخانه ها و وسائط نقليه كه كار كردن آنها دود ايجاد مي كند از آلوده شدن هواي شهر جلوگيري نمايد. و هرگاه تاسيسات فوق قبل از تصويب اين قانون به وجود آمده باشد آنها را تعطيل كند و اگر لازم شود آنها رابه خارج از شهر انتقال دهد.

تبصره- شهرداري در مورد تعطيل و تخريب و انتقال به خارج از شهر مكلف است مراتب را ضمن دادن مهلت مناسبي به صاحبان آنها ابلاغ نمايد و اگر صاحب ملك به نظر شهرداري معترض باشد بايد ظرف 10روز اعتراض خود را به كميسيون مركب از سه نفر كه از طرف شوراي شهر انتخاب خواهند شد تسليم كند .راي كميسيون قطعي و لازم الاجراست .

n الحاقي مصوب 27/11/1345

هر گاه راي كميسيون مبني بر تاييد نظر شهرداري باشد و يا صاحب ملك به موقع اعتراض نكرده و يا در مهلت مقرر شخصا اقدام نكند شهرداري به وسيله مامورين خود راسا اقدام خواهد نمود.

 

اعضا كميسيون

n سه نفر نماينده به انتخاب شوراي شهربه انضمام دبير كميسيون از طرف شهرداري كه نماينده تام الاختيار شهرداري است.

وظايف كميسيون

1- جلوگيري از ايجاد و تاسيس اماكني كه به نحوي از انحاء موجب بروز مزاحمت براي ساكنين يا مخالف اصل بهداشت باشد. (بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها)

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
تگ هاي مطلب: دانلود مقاله حقوق با عنوان كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها, تحقیق شهرداریها, ت دانلود تحقیق حقوق, دانلود پروژه حقوق, دانلود پایان نامه حقوق, دانلود مقاله حقوق, سایت مقالات حقوق, تحقیق حقوق, پروژه حقوق, پایان نامه حقوق, مقاله حقوق, مقالات حقوق, حقوق
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:11
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی