سایت کاریابی جویا کار

بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه

دسته بندي: مقالات / پزشکی
19 مرداد
بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه
افزايش روزافزون زائران بارگاه منور علي بن موسي الرضا(ع) و لزوم ارائه‌ي صحيح و بهتر خدمات فرهنگي اجتماعي و توسعه و تداوم اين امر و نيز محبوبيت جهاني اين مركز، باعث شد كه افق نگاه آستان قدس رضوي اين بار خدمات درماني را مورد توجه خويش قرار داده و به منظور فراهم آوردن امكانات مناسب درماني براي زائران، مجاوران و ارادتمندان حضرت در اقصي نقاط دنيا، پروژه ساخت بيمارستان فوق تخصصي رضوي را از سال 1375 آغاز كرد.
در اجراي اين پروژه، از نظرات فني مشاوران داخلي و خارجي كمك گرفته شده و ساختمان بيمارستان با بهترين سازه‌ها و مطابق با استانداردهاي ملي در سطح بالا ساخته شده و نسبت به حوادث طبيعي از ايمني كامل برخوردار است. زيربناي اين بيمارستان بالغ بر 56 هزار مترمربع و در پنج طبقه احداث شده كه با داشتن اساسنامه‌اي مستقل به ثبت شركتها رسيده است. اين بيمارستان از بهمن‌ماه سال 1384 با مجوز و نظارت مستمر اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي فعاليت خود را آغاز كرد.
آستان قدس رضوي با اين هدف كه هموطنان عزيز ايراني و مسلمانان منطقه بتوانند نيازهاي درماني خود را با اطمينان خاطر نسبت به رعايت ضوابط شرعي و همچنين مطابق با استانداردهاي پزشكي از اين مركز برآورده سازند و جهت معالجه، از عزيمت به كشورهاي غربي بي‌نياز شوند، امكانات و تجهيزاتي پيشرفته و كادر درماني مجرب و متخصص را فراهم كرده است. 
با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
تگ هاي مطلب: دانلود تحقیق پزشکی،دانلود مقاله پزشکی،سایت مقالات پزشکی،دانلود رایگان تحقیق پزشکی،دانلود پایان نامه پزشکی،دانلود تحقیق،بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:24
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی