سایت کاریابی جویا کار

بررسی اوقات فراغت جوانان دختر بین 15- 24

دسته بندي: مقالات / روانشناسی و علوم تربیتی
21 آذر

چکیده:

در این تحقیق سعی شده به بررسی میزان اوقات فراغت جوانان دختر بین 24-15 سال ناحیه یک و دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد پرداخته شود. این تحقیق شامل 4 فرضیه می باشد که فرضیه اصلی آن بررسی میزان رضایت جوانان از نحوۀ گذران اوقات فراغت خویش می باشد. برای حصول به نتیجه و بررسی فرضیه ها ار روش آماری و پرسشنامه و استفاده از منابع مختلف استفاده شده است. برای انجام آن بین دختران جوان مقطع دبیرستان، پیش دانشگاهی ناحیه یک تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد 130 نفر به صورت تصادفی ساده و به عنوان نمونه انتخاب شدهاست.

هدف از تحقیق میزان بررسی اوقات فراغت دختران جوان سنین 24-15 سال مقطع دبیرستان، پیش دانشگاهی ناحیه یک و تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد می باشد و در پایان تحقیق هم بین آنها تفاوتی دیده شد.

همچنین میزان انگیزه علاقه و سلیقۀ جوان شکوفایی خلاقیت، خانواده، اجتماع، دانش و مهارت و برنامه ریزی و استفادۀ بهینه از زمان بر نحوۀ گذران اوقات فراغت تأثیر می گذارد.

در کل پیشنهاد می شود که مسئولان نظام آموزشی زمینه هرچه بهتر را برای نحوۀ گذران اوقات فراغت جوانان فراهم آورند و در این زمینه امکانات و شرایط لازم را برای دسترسی افراد به مجلات و روزنامه ها در سطح کشور فراهم کنند و برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در روزهای جمعه و ایام تعطیل برای اشخاصی که مشغلۀ کاری دارند بتوانند از این کلاسها به نحو احسن استفاده نمایند.

 

تگ هاي مطلب: بررسی اوقات فراغت جوان دختر بین 15- 24, دانلود مقاله روانشاسی, دانلو تحقیق روان شناسی, بررسی اوقات فراغت جوان دختر, download, بررسی اوقات فراغت جوانان
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:20
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی