سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه علم و صنعت

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
9 دی

آغاز ثبت‌نام دوره‌ کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه علم و صنعت از 9 دی

رییس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت از آغاز ثبت‌نام دوره کارشناسی ارشد آموزش الکترونیک این دانشگاه از نهم دی ماه (امروز)خبر داد.

میر محمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پذیرش دانشجوی آموزش الکترونیک برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91، اظهار کرد: این دوره‌ها برای 9 گرایش «مهندسی صنایع – مدیریت اجرایی»، «مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره‌وری»، «مهندسی شیمی – فرآیندهای جداسازی»، «مهندسی شیمی – طراحی شبیه‌سازی و کنترل فرآیندها»، «مهندسی فناوری اطلاعات – مخابرات امن»، «مهندسی فناوری اطلاعات – شبکه‌های کامپیوتری»، «مهندسی کامپیوتر – نرم‌افزار»، «مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی» و «مدیریت تکنولوژی» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره‌ها تا 14 دی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت مرکز آموزش الکترونیکی به نشانی http://vc.iust.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی خاطر نشان کرد: آزمون این دوره‌ها روز پنجشنبه 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رییس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت درباره ظرفیت این رشته‌ها، گفت: ظرفیت هر گرایش بسته به تعداد داوطلبان و کسب حداقل نمره در آزمون از سوی داوطلبان بین 100 تا 200 نفر است.

وی افزود: این آزمون در داخل دانشگاه و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

صادقی درباره شهریه این دوره‌ها نیز تصریح کرد: شهریه این دوره‌ها بسته به نوع رشته واحدها به طور میانگین بین 7 تا 8.5 میلیون تومان برای هر ترم خواهد بود.

وی همچنین دانشگاه علم و صنعت را یکی از بنیان‌گذاران آموزش الکترونیک در ایران دانست و گفت: هدف از آموزش الکترونیک ارتقای علمی افرادی است که به دلایل شغلی و یا دیگر دلایل نمی‌توانند به صورت حضوری در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

صادقی افزود: البته ممکن است در برخی رشته‌ها برای برخی از دروس چند جلسه کلاس حضوری نیز در صورت نیاز برگزار شود.

رییس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت درباره اعتبار مدارک این دوره‌ها نیز گفت: مدرک این دوره‌ها هم از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم از سوی دانشگاه‌های خارجی معتبر است؛ چنانچه برخی فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها هم در دانشگاه‌های داخل و هم دانشگاه‌های خارج از کشور برای دوره دکتری پذیرش شده‌اند.

تگ هاي مطلب: کارشناسی ارشد, ثبت نام
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی