سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی

ثبت‌نام داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

ثبت‌نام آزمون مشترک کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها فقط به صورت اینترنتی از امروز آغاز و تا روز شنبه 12 اسفند ماه ادامه دارد.

 

کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 92 اقدام کنند.

 

همچنین، داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته می‌توانند همزمان با مهلت ثبت‌نام، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان باید به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 144 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.

 

چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد باشد، باید علاوه بر وجه ثبت‌نامی فوق نسبت به پرداخت وجه مربوط به اعلام علاقه‌مندی که در سایت مشخص شده است اقدام و سپس نسبت به دریافت یک کارت اعتباری علاقمندی اقدام کند.

 

بر اساس‌ برنامه‌ زمانی‌ پیش‌بینی‌ شده‌، آزمون‌ پذیرش دانشجو دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392 با توجه به رشته امتحانی داوطلبان در صبح و یا بعدازظهر روز پنج‌شنبه 24 مرداد ماه سال 92 برگزار می‌شود.

تگ هاي مطلب: زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی آزاد 92, زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی دولتی 92, کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 92, کنکور اردانی به کارشناسی دولتی سال 92, سازمان سنجش, sanjesh.org
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:12 اسفند 91
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی