سایت کاریابی جویا کار

استخدام شرکت راه اهن-اعلام نتایج

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
1 خرداد
استخدام شرکت راه اهن-اعلام نتایج
نتایج اعلام شد

 استخدام شرکت راه اهن در تهران و سایر شهرستان ها

اعلام اسامی دعوت شدگان آزمون استخدام پروژه قابلیت سازی راه آهن ۳:

ضمن آرزوی موفقیت به اطلاع شما عزیزان میرسانیم: از لینک زیر قادر به پیگیری وضعیت ثبت نام خود در این استخدامی میباشید؛ لطفا برای بررسی وضعیت ثبت نامی خود کد رهگیری ثبت نام و کد ملی را وارد نمایید.

جهت ورود به صفحه برررسی وضعیت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

داوطلبین گرامی پروژه قابلیت سازی ۳ (غیرراه آهنی) حتما روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه سایت را جهت اطلاع از رشته هایی که ممکن است اضافه و یا حذف گردد و همچنین اطلاع از شرایطی که ممکن است تغییر یابد چک فرمایید.

دعوت به همکاری داوطلبین غیر راه آهنی در پروژه قابلیت سازی ۳ 

شرکت راه آهن ج.ا.ا جهت انجام امور پروژه های مورد نظر خود در تهران وسایر شهرستان ها نیاز به همکاری تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی دارد. علاقمندان می توانند در صورت دارا بودن شرایط زیر، از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۲/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۲/۲۰ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

* زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

شرایط داوطلبان

۱- متولدین ۱۳۶۰/۱/۱ به بعد مجاز به ثبت نام می باشند.
۲- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های مهندسی راه آهن، مهندسی صنایع، مهندسی عمران (گرایشهای عمران، مدیریت ساخت، سازه، حمل و نقل)، مهندسی مکانیک، مهندسی برق (گرایشهای کنترل، قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل و علائم) ، مهندسی فن آوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مدیریت بازرگانی، حمل و نقل ترافیک، راه و ترابری، ریاضی کاربردی (گرایش تحقیق در عملیات) و مدیریت صنعتی ، حسابداری و رشته حقوق در مقطع لیسانس با گرایش قضایی در مقطع فوق لیسانس همه گرایش ها
همچنین حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته های مدیریت اجرایی، MBA و اقتصاد.
۳- تسلط به زبان انگلیسی
ویژگیهای عمومی : مثبت نگر ، هدفمند، پر انرژی ، متعهد ، سختکوش، مشتری مدار ، علاقمند به انجام کارهای تیمی.
نکته ۱: تصویر مدارک شامل مدرک تحصیلی، کارت نظام وظیفه (برای آقایان)، کارت ملی، شناسنامه متعاقباً از طریق سایت دریافت می گردد، بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل اجرای پروژه مشخص گردد مدارک متقاضیان با اطلاعات درج شده توسط آنان مغایرت دارد، ضمن جلوگیری از ادامه حضور داوطلب در مرحله بعدی، مسئولیت جبران خسارت بعهده متقاضی می باشد.
نکته ۲: در مناطق غیر از تهران مقطع دکتری پذیرفته نخواهد شد.
نکته ۳: نظر به محدودیت ظرفیت در پذیرش افراد برای شرکت در آزمون، فقط از تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان برای حضور در آزمون دعوت به عمل می آید.
نکته ۴: لینک پرسش های متداول برای پاسخگویی به داوطلبین گرامی به زودی فعال خواهد شد.
نکته ۵: داوطلبین گرامی جهت آگاهی از اطلاعیه های جدید در خصوص پروژه قابلیت سازی ۳ مرتباً سایت را چک نمایید.
*ثبت نام رایگان و در مهلت مقرر صورت می پذیرد.
توجه: ثبت نام فقط از طریق سایت www.railjob.ir و www.rai.ir در تاریخهای مذکور انجام خواهد شد.

سوالات استخدامی شرکت راه اهن (تفکیک شده براساس رسته شغلی)

فرم ثبت نام

  دانلود فایل رشته های مورد نیاز

 رشته های مورد نیاز به تفکیک ادارات ستادی و نواحی پروژه قابلیت‌سازی 3 (غیرراه آهنی ها)


 اطلاعیه گذشته

فراخوان ویژه راه آهنی ها و کارکنان پیمانکاری سری سوم پروژه قابلیت سازی – اردیبهشت ماه سال ۹۵

از آنجا که یکی از اقدامات موثر در زمینه برنامه ریزی نیروی انسانی، ارتقاء قابلیتهای راهبردی ، کیفیت و نوآوری در ارائه خدمات ،خدمت رسانی به مشتریان، بصورت مشارکتی و مدیریتی است. بدین منظور شرکت راه آهن ج.ا.ا. قصد دارد اقدامات فوق را در ادامه پروژه های قبلی و تحت عنوان پروژه قابلیت سازی ۳ به انجام رساند. کارکنان مشمول و متقاضی با انواع خدمت می توانند در صورت دارا بودن شرایط زیر، از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه۱۳۹۵ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در سایت www.railjob.ir اقدام نمایند.

شایان ذکر است که زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

شرایط عمومی کارکنان راه آهن و کارکنان شرکتهای پیمانکار طرف قرارداد با راه آهن برای ورود به پروژه قابلیت سازی:

دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در کلیه رشته ها و گرایشها
دارای ویژگیهای عمومی: مثبت نگر، هدفمند، پر انرژی، متعهد، سختکوش، مشتری مدار، علاقمند به انجام کارهای تیمی

شرایط اختصاصی نیروهای شرکتهای طرف قرار داد راه آهن:

افرادی که دارای قرارداد به میزان حداقل ۴ سال با شرکت یا شرکتهای ذیربط بوده و محل فعالیت و نوع ارتباط کاری آنان به تایید کمیته اجرایی مربوطه رسیده باشد از اولویت برخوردار خواهند بود.
در زمان ثبت نام در پروژه قابلیت سازی ۳ ، شاغل در یکی از شرکتهای پیمانکاری به شرح فوق باشند و اشتغال آنان تا زمان پذیرفته شدن در پروژه قابلیت سازی استمرار داشته باشد.

دارای کد انحصاری راه آهن باشند.

رشته تحصیلی داوطلب می بایست با شرایط احراز یکی از مشاغل واحد سازمانی انتخابی همخوانی داشته باشد که این موضوع توسط اداره کل منابع انسانی و تشکیلات در فرایند ثبت نام مورد بررسی قرار خواهد گرفت .بدیهی است در صورت عدم تأیید موضوع فوق توسط واحد مسئول، ادامه دوره جهت این قبیل افراد بر اساس مقررات موجود میسر نخواهد بود. لازم به توضیح است فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر که بصورت پیمانکار در شرکتهای طرف قرار داد شرکت راه آهن در حالت اشتغال به سر می برند از شرایط مندرج در این بند مستثنی می باشند .

بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل اجرای پروژه محرز گردد اطلاعات درج شده توسط متقاضیان غیرواقعی بوده است ، ضمن جلوگیری از ادامه حضور داوطلب در مراحل بعدی، مسئولیت جبران خسارت بعهده متقاضی می باشد .
در صورت داشتن هر گونه ابهام به بخش سوالات متداول مندرج در سایت مراجعه نمایید.

سوالات استخدامی شرکت راه اهن (تفکیک شده براساس رسته شغلی)

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام شرکت راه اهن, استخدام شرکت راه اهن سال 95, استخدام راه اهن, استخدام راه اهن سال 95, استخدام شرکت راه اهن ایران, استخدام جدید شرکت راه اهن, سایت استخدام شرکت راه اهن, سوالات استخدامی شرکت راه اهن
منبع خبرwww.rai.ir
تاريخ انقضاء:۱۳۹۵/۲/۲۰
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی