سایت کاریابی جویا کار

به دست آوردن معادله بهينه بين خواص كيفي نخ با عيوب آن

دسته بندي: مقالات / نساجی
19 فروردین

بررسي رابطه بين خواص مهم كيفي نخ پنبه كارد شده، عيوب نخ و خواص كيي الياف اندازه گيري شده (HVI) با استفاده از آناليز كامل رگرسيوني (بررسي مهندسي نخ پنبه كارد شده با استفاده از آناليز كامل رگرسيوني)

خلاصه:

هدف اصلي در اين مقاله به دست اوردن معادله بهينه بين خواص مهم كيفي نخ با عيوب نخ و خواص الياف در نخ كارد شده پنبه اي مي باشد براي اين كار از تجزيه و تحليل كامل رگرسيوني و استفاده از رگرسيون نيرومند و رگرسيون متعامد و نمودارهاي باقيمانده جزئي و تعيين انتخاب متغير به روش همه رگرسيون هاي ممكن و آماره Cp مالوس همراه با نرم افزار SAS استفاده گرديده است. براي انجام اين كار از 87 نمونه به دست آمده از نتايج آزمايشي مركز بين المللي نساجي آمريكا در تگزاس استفاده گرديده است. براي همه نخ ها از فاكتور تاب يكسان استفاده شده و نمره نخل هاي 15 تا31 انگليسي توليد گرديده است، معادلات با تعداد متغيرهاي مناسب و محدود و همچنين ترتيب اهميت آنها، همراه با ضريب همبستگي بسيار خو به دست آمده است.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:25
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی