سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

جزئیات ثبت نام قبول شدگان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
3 مهر

بر اساس اطلاعات ، پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکترای حرفه ای سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد می توانند در روزهای سوم و چهارم مهرماه به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

اعلام زمان مراجعه پذیرفته شدگان

پذیرفته شدگان همه رشته ها باید شخصاً در تاریخ شنبه و یکشنبه ۳ و ۴ مهرماه با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه درج شده است مراجعه کنند.

لزوم ثبت نام پذیرفته شدگان تنها در یک رشته / محل

داوطلبانی که در گزینش های مختلف رشته های با آزمون در بیش از یک رشته/ محل/ نظام آموزشی پذیرفته شده باشند، می توانند به انتخاب خود فقط در یکی از رشته/ محل های اعلام شده ثبت نام کرده و به تحصیل بپردازند.

تبصره ۱: پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، بروجرد، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، شیراز، پرند، مشهد ، همدان و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحد ها به مراجعه کنند.

تبصره ۲ : تمامی پذیرفته شدگان واحدهای دندانپزشکی تهران – پردیس خودگردان کیش» و «پزشکی تهران – پردیس خود گردان کیش» لازم است برای ثبت نام به واحد بین المللی کیش مراجعه کنند.

اعلام شدگان ذخیره باید در روزهای تعیین شده، به واحدهای دانشگاهی مراجعه کرده و آمادگی خود را کتباً طبق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولین مربوطه، برای ثبت نام اعلام کنند.

ثبت نام ذخیره ها در دوشنبه ۵ مهر

ذخیره ها سپس در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۵ مهرماه ۹۵ به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و وجود ظرفیت باقی مانده، با رعایت حق تقدم ذخیره تا حد تکمیل ظرفیت مصوب از آنان ثبت نام به عمل آید.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

ضمناً از آنجایی که پذیرش برای برخی رشته ها برای دو نیمسال اعلام شده است بعضی از پذیرفته شدگان این رشته ها با توجه به ظرفیت و تقدم نمره از مهر ماه و یا بهمن ماه سال جاری مشغول به تحصیل خواهند شد.

پرونده کلیه پذیرفته شدگان علمی آزمون سال ۱۳۹۵ جهت احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیتهای عمومی سازمان مرکزی به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

دانشجویان غیر مشمول وظیفه عمومی (خواهران یا برادران دارای کارت معافیت یا کارت پایان خدمت ) که به منظور انتقال، تغییر رشته و یا تغییر مقطع در آزمون مجدد شرکت کرده و پذیرفته شده اند، لازم است ضمن مراجعه به واحد اولیه و ارائه کارنامه اینترنتی قبولی درخواست تسویه حساب کرده و پس از پرداخت هزینه های مربوط مدارک تحصیلی خود را دریافت و جهت ثبت نام به واحد مقصد مراجعه کنند. (دانشجویان مشمول مجاز به شرکت در آزمون مجدد نیستند).

دانشجویان رشته های علوم پزشکی با تکمیل فرم مربوطه، متعهد می شوند پس از گذراندن دروس علوم پایه، به هر واحدی که دانشگاه با توجه به امکانات خود از نظر آموزشی و بیمارستانی برای ادامه تحصیل آنان تعیین و اعلام می نماید، منتقل شده و ادامه تحصیل دهند و حق هیچ گونه اعتراضی در این مورد نداشته باشند.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

شروع کلاسهای درس هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهر ماه یا بهمن ماه سال جاری و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت نام :

اصل دیپلم کامل متوسطه یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه و یا اصل گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه، به همراه تصویر آنها.

تذکر : چنانچه پذیرفته شده اصل مدرک تحصیلی خود را در اختیار نداشته باشد ولی تصویر آن یا گواهی معتبر پایان دوره را ارائه کند، باید متعهد شود اصل مدرک را قبل از پایان نیمسال اول به دانشگاه تحویل دهد و تعهد مذکور نیز همراه با تضمین های مالی (چک یا سفته به مبلغ ۱۰ میلیون ریال) است.

اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن (اصل شناسنامه صرفاً برای تطبیق خواهد بود.)

اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی (اصل کارت صرفاً برای تطبیق خواهد بود).

۶ قطعه عکس تمام رخ که اخیراً تهیه و مشخصات پذیرفته شده در پشت آنها نوشته شده باشد.(برای مشمولین ۱۲ قطعه).

اصل و دو برگ تصویرمدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد.

تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام، فرمهای مربوط به تعهدات و سایر فرمهایی که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهد گرفت.

مشمولان دیپلمه ای که با استفاده از تعهدات خدمتی وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی از خدمت دوره ضرورت معاف هستند و معافیت آنان پس از انجام تعهد مقرر صادر می گردد باید موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یا سازمان متبوع (چنانچه لطمه ای به انجام تعهدات وارد نشود) را ارائه دهند.

افرادی که به عنوان سرباز معلم مشغول خدمت وظیفه عمومی هستند برای ثبت نام لازم است با مجوز وظیفه عمومی از خدمت ترخیص شوند.

شاغلین نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران بایستی گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه را ارائه کنند.

پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند.

دانشگاه آزاد اسلامی به منظور حصول اطمینان از صحت مدارک مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان و ایثارگران مراتب را به طور جمعی از ارگانهای ذیربط استعلام کرده و نتیجه آن را متعاقباً به واحدها و مراکز دانشگاهی ابلاغ خواهند کرد.

چنانچه در هر زمان از ثبت نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی

شهریه پذیرفته شدگان آزمون از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می گردد .

علاوه بر آن دانشجویان فقط در بدو ورود به دانشگاه و در نیمسال اول باید ۱۸۰ هزار ریال برای پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی و دکتری حرفه ای و مبلغ ۱۰۶ هزار ریال برای پذیرفته شدگان مقطع کاردانی ناپیوسته به عنوان هزینه خدمات اموزشی به شماره حساب جاری محل دانشگاهی قبولی واریز کنند.

تمامی پذیرفته شدگان آزمون که قصد ثبت نام دارند باید شهریه، هزینه خدمات آموزشی و مبلغ ۲۷ هزار و ۵۰۰ ریال حق بیمه دانشجویی را پس از انجام مراحل ثبت نام صرفاً به حساب جاری واحد یا مرکز دانشگاهی که از طرف محل دانشگاهی اعلام خواهد شد واریز کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی