سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت آغاز شد/ برگزاری آزمون ۲۹ مهر

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
5 مهر

بر اساس اطلاعات ، ثبت نام در سی و ششمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) آغاز شده است و مهلت ثبت نام و ویرایش تا ۲۲ مهر ادامه دارد.

آزمون این دوره در اصفهان، تبریز و تهران در روز ۲۹ مهر برگزار می گردد و کارت آزمون در روز ۲۷ مهر قابل دریافت است. کارنامه نهایی آزمون ۹ آبان ماه ۹۵ منتشر می گردد.

هزینه ثبت نام قابل برگشت یا انتقال به فرد یا دوره دیگری نیست و داوطلبان باید پیش از پرداخت هزینه، از ظرفیت حوزه مورد نظر خود اطمینان حاصل کرده و پس از پرداخت، بلافاصله نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

تاریخ اعلام شده برای پایان نام نویسی، قطعی نیست و در صورت تکمیل ظرفیت حوزه، نام نویسی زودتر از تاریخ اعلام شده متوقف خواهد شد.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می گردد.

هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است. بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

مراجع گوناگون (دانشگاهها، سازمانها، ...) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

به دلیل اجرای بخش شنیداری و لزوم برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالنهای برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت ۸:۴۵ بسته و از ورود افرادِ دیرآمده، جلوگیری خواهد شد.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی