سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

دانش‌آموزان اقدام و عمل را در بستر علم به انقلاب حسینی تبدیل خواهند کرد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
7 مهر

بر اساس اطلاعات خبرگزاری تسنیم، حامد علامتی ‌گفت: امسال آغاز سال تحصیلی با تقارن مبارک ایام حسینی مصادف شده است و این بدان معناست که دانش‌آموزان ایران اسلامی اقدام و عمل را در بستر علم و اندیشه تبدیل به انقلابی حسینی خواهند کرد و در مقابل فربیکاران ستم پیشه با توانی استوار اندیشه و مهرورزی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و با اتکال به خداوند تبارک و تعالی آغازی نیک را به سرانجام خواهند رساند.

وی خطاب به دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: فرزندان شهیر انقلاب اسلامی به یاد داشته باشند که همکلاسی‌های آسمانی شما در هشت سال دفاع مقدس چه حماسه‌ها آفریدند و در این راه چون مردان بزرگ تاریخ، شجاعت و مردانگی را به نسل‌های آتی آموختند. اکنون این میدان بزرگ در عرصه علم و دانش سفره گسترانده است و بر ماست که با دانش افزایی غیرتمندانه و با علم و اندیشه و ابتکار به پاسداشت بیش از 36 هزار همکلاسی‌های شهید خود اقدام و عمل کنیم و انقلابی گسترده را دربستر جهان علم و با زیر ساخت مهر ومهرورزی خردمندانه بگشائیم تا این امانت الهی را که به دست ما سپرده شده است به یاری خداوند متعال به صاحب الامر حضرت حجه ابن الحسن (عج) به سلامت و به بهترین وجه ممکن بازگردانیم.

علامتی خاطرنشان کرد: اعضای انجمنهای اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور باید تلاش کنند تا سکوهای افتخار را در تمامی عرصه های علم و فن آوری کسب کنند و همگی با خردورزی و اندیشه ای والا کاری بزرگ را به نمایش بگذارند، کاری که به بزرگی خون شهیدان دانش آموز و اعضای انجمنهای اسلامی دانش آموزان است.

وی گفت:سال تحصیلی جدید در تداوم برنامه های گذشته انجمنهای اسلامی ، همه دانش آموزان باید تلاش کنند تا فرهنگ حسینی را گسترده کنند و به شکلی عمل کنند که رضایت حضرات اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین را کسب کنند بنابراین نمی‌گویم امسال باید همه خواهران و برادران انجمنهای اسلامی دانش آموزان و همه عزیزانی دانش آموزی که ریشه در اسلام ناب محمدی دارند همتی حسینی و فاطمی به خرج داده و خود با حفظ کرامت انسانی ، پاکدامنی و عفاف و حجاب را سرلوحه زندگی دانش آموزی خود قرار دهند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: در سال تحصیلی جدید دو بال علم و فرهنگ را بگشائیم و پروازی بلند به سوی آرمانهای پاک همکلاسی‌های شهیدمان داشته باشیم که شما خوب میدانید این امنیت و آرامش حاکم بر سرزمین اسلامی مان نتیجه و ثمره خون آن بزرگان است.

وی بیان کرد: مبادا که ناسپاسی کنیم که خداوند این نعمت را از ما خواهد گرفت پس بیائیم جهاد علم و ایمان را در همه عرصه های زندگی خود بگشائیم و از این رهگذر مقام معظم رهبری را شاد و راضی نگهداریم که رضایت او بی تردید رضایت خداوند و مهدی موعود خواهد بود برای همه دانش آموزان ایران اسلامی آرزوی بهروزی و پیروزی در همه عرصه‌های زندگی می‌کنم.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرتسنیم - آموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی