سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اولین تصادف سرویس مدرسه/ یک دانش آموز در خودرو محبوس شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
9 مهر

سیدجلال ملکی در گفتگو با درباره جزییات این حادثه بامدادی گفت: ساعت ۶.۳۶ دقیقه صبح امروز وقوع تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری در شهرک راه آهن به سازمان آتش نشانی اعلام شد بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد خودروی سواری پراید با ۴ سرنشین دانش آموز با خودری سواری پژو ۴۰۵ با یک سرنشین برخورد نموده است. در خودروی پراید سه دانش آموز دختر ۸ ساله حضور داشتند که دو نفر از دانش آموزان که در صندلی عقب نشسته بودند به همراه راننده از خودرو پیاده شده و سر و صورتشان دچار جراحات سطحی شده بود.

ملکی با اعلام اینکه دختر دانش آموزی که در صندلی جلوی سواری پراید نشسته بود به دلیل شدت حادثه در لابلای آهن پاره ها محبوس شده بود، ادامه داد: امدادگران آتش نشانی موفق شدند بعد از قطع کردن سیستم برقی خودرو و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از دستگاه مخصوص دختر ۸ ساله را سلامت از میان آهن پاره ها نجات دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: هر سه مصدوم این حادثه تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شدند.

ملکی گفت: علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، اما بررسی های اولیه کارشناسان نشان می دهد خودروی سواری پراید حامل دانش آموزان فاقد مجوز لازم برای سرویس مدرسه بوده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - اخبار اقتصادی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی