سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

۸۷ هزار متر مربع از نماهای مدارس شمال تهران پاکسازی شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
9 مهر

بر اساس اطلاعات ، مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: طرح استقبال از مهر که از اواسط شهریور ماه آغاز شده است در حوزه امور شهری و فضای سبز با تاکید بر پاکسازی ، زیباسازی، فضاسازی محیطی، ایجاد نظم و ترتیب شهری، اطلاع رسانی ، حفظ محیط زیست ،بهداشت و ایمنی و... در نواحی ده گانه منطقه در حال اجراست.

نوربخش گفت: یکی از اقدامات مدیریت پسماند تکمیل ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس است .

معاون شهردار منطقه یک ساماندهی فضای سبز را دیگر طرح اجرایی دانست که با کاشت بیش از یک هزار نهال، درختچه ، گل و گیاه در باغچه های داخل محوطه مراکز آموزشی، هرس درختان پیرامون مدارس، ترمیم و مرمت فضای سبز پیرامون و داخل مدارس و... در حال اجراست.

نوربخش تصریح کرد: کنترل و مبارزه با جانوران موذی در خیابان های اطراف مدارس اقدام دیگری است که در این راستا تله های چسبی در مدارس توزیع می گردد و از حضور بساط گستران در اطراف مدارس با کنترل و گشت مستمر جلوگیری می گردد و به مالکان ساختمان های نیمه کاره اعلام شد که اقدام به جمع آوری خاک و نخاله خود از معابر کنند.

وی شستشو و پاکسازی کامل نمای مدارس را یکی از گسترده ترین اقدامات اجرایی دانست و گفت: درهای ورودی ، تابلوهای سر در مدارس و المان های حیاط مدارس به متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع شستشو ، مرمت و تعویض می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد : لایروبی، پاکسازی و رسوب برداری از کانال های روباز و روبسته به خصوص انهار مجاور مراکز آموزشی و مسیل ها  از اقدامات دیگری است که با اجرای طرح های جهادی در حال اجراست.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - اخبار اقتصادی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی