سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آخرین وضعیت اختصاص یارانه به لبنیات

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
9 مهر

رضا باکری در گفتگو با مهر با بیان اینکه تاکنون مشوق صادراتی ۲۰۰ میلیارد تومانی که قرار بود به صادرات لبنیات اختصاص پیدا کند، پرداخت نشده است، درباره آخرین وضعیت صادراتی فرآورده‌های لبنی کشور، اظهار داشت: صادرات لبنیات به روسیه به کندی در حال انجام است و پیشرفت چندان سریعی در آن دیده نمی گردد.

وی با بیان اینکه صادرات فرآورده‌های لبنی به سایر مقاصد صادراتی نیز همچنان ادامه دارد، گفت: صادرات این محصولات نسبت به سال‌های گذشته حدود ۱۳ درصد افت نموده است. دبیر انجمن صنایع لبنی کشور درباره شرایط بازار داخل نیز ادامه داد: شرکت‌های بزرگ با ظرفیت کامل خود اقدام به تولید و توزیع می‌کنند اما شرکت‌های کوچک با مشکلات زیادی مواجه هستند.

باکری اضافه کرد: اختصاص مشوق صادراتی به لبنیات تنها در حوزه صادرات این محصولات اثربخش خواهد بود و امیدوار هستیم با این اقدام، رونق تازه‌ای به این امر بخشیده شود. به گفته وی، در بخش داخلی نیاز به راهکارها و سیاستگذاری‌های جدید است تا مشکلات صنعت حل شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی کشور با بیان اینکه بحث خروج از رکود مسئله پیچیده‌ای است، گفت: هیچ یک از راهکارهایی که تاکنون اتخاذ شده منجر به حل این مشکل نشده و حتماً باید راهکار جدیدی در این زمینه اندیشیده شود تا صنعت لبنیات از مشکلاتی که با آن مواجه شده است، خارج شود.

منبع خبرخبرگزاری مهر - یارانه
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی