سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اجرای ۱۱۰ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن در نقاط ساحلی استان بوشهر

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
9 مهر

بر اساس اطلاعات ، مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در همایش سرشماری و توسعه پایدار اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در برنامه‌ریزی مورد نیاز است، داشتن اطلاعات و آمار دقیق است که اجرای سرشماری می‌تواند نقشی مهم در دسترسی به این اطلاعات باشد.

وی به تفاوت‌های سرشماری در سال جاری نسبت به سرشماری سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: برای نخستین بار سرشماری به صورت اینترنتی انجام می گردد که با توجه به جایگاه ویژه استان بوشهر در اینترنت، انتظار می‌رود که در سرشماری نیز از استان‌های پیشتاز باشد.

استاندار بوشهر خواستار مشارکت همه خانواده‌ها در این سرشماری شد و اضافه کرد: مدیران مدارس نیز نقشی مهم در این برنامه دارند و انتظار می‌رود که فرهنگیان در این سرشماری به خوبی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان بوشهر صورت گرفته است، بیان کرد: تجهیز کلاس‌های درس استان به سیستم‌های سرمایشی امسال به صورت جدی دنبال شد و به نتیجه رسید.

سالاری همچنین از نوسازی میز و نیمکت کلاس‌های درس استان بوشهر خبر داد و ادامه داد: سال آینده مدارس استان بوشهر به دستگاه تکثیر و آب سردکن مجهز می گردد.

وی با اشاره به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با استفاده از اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش ادامه داده، خاطرنشان کرد: تشویق معلمان و دانش‌آموزان استان و ایجاد رقابت علمی در سطح استان در برنامه است.

استاندار بوشهر از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی در استان خبر داد و اضافه کرد: ۵۰۰ کلاس درس طی سه سال گذشته در استان بوشهر ساخته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت آب استان بوشهر اشاره کرد و گفت: مصرف آب در استان بوشهر هم‌اکنون ۳۲۰ هزار مترمکعب است که برای جبران کمبود آب استان طرح‌های آبشیرین در نقاط ساحلی استان اجرا می گردد که ظرفیت تولید آب را ۱۱۰ هزار مترمکعب افزایش می‌دهد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی