سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مشارکت ۲۵۰ هزار خانوار در سرشماری/مشارکت اینترنتی اندک است

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
9 مهر

بر اساس اطلاعات به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیدعلی پارسا  از مشارکت ۲۵۰ هزار خانوار معادل یک میلیون و ۹۲۰ هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس ومسکن خبر داد و اظهارداشت: این آمار مربوط به ابتدای شروع ثبت نام اینترنتی تا ساعت ۱۱ امروز است.

 وی ادامه داد : مشارکت مردم در ثبت نام اینترتی هنوز راضی کننده نیست و تقاضا می‌کنیم شهروندان این کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس مرکز آمار ایران زمان مورد نیاز این سرشماری را ۷ تا ۸ دقیقه اعلام کرد و گفت: سرشماری نفوس و مسکن به اطلاعات اقتصادی، حساب‌ها، یارانه وهدفمندی ارتباطی ندارد و همه اطلاعات به دست آمده در این پرونده محرمانه خواهد بود.

پارسا با بیان اینکه امروز رشد مشارکت مردم نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: مشارکت مردم براساس آمار رسیده در استان‌های سمنان، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، خراسان جنوبی، کردستان و آذربایجان شرقی به هدف تعیین شده نزدیک است.

وی با اشاره به قرار گرفتن درصد مشارکت مردم تهران در میانه‌های جدول با وجود جمعیت زیاد و ضریب نفوذ اینترنت تصریح کرد :رشد مشارکت مردم در استان‌های قم، اصفهان و مازندران  امروز نسبت به روز گذشته روند بهتری به خود گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد : مشارکت مردم در استان‌های کرمانشاه، همدان، گلستان، قزوین، لرستان، خوزستان، کرمان و البرز راضی کننده نیست.

پارسا گفت : سرشماری اینترنتی از ۳ مهر شروع شده است و تا ۲۴ مهر ادامه اداد ضمن اینکه از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ماموران سرشماری به درب منازل مراجعه می‌کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی