سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

بانک‌های لرستان باید ۵۸ درصد تسهیلات ازدواج را پرداخت کنند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
10 مهر

بر اساس اطلاعات ، علی هادی چگنی در جلسه  بررسی وضعیت اعطای وام قرض الحسنه ازدواج استان لرستان با بیان اینکه هر کدام از بانکها با توجه به میزان اعتبار مصوب که در اختیار دارند باید معادل ۵۸.۳ درصد این تسهیلات را به داوطلبان پرداخت کنند اظهار داشت: تا پایان مهرماه همه بانک های عامل استان موظف به پرداخت این میزان از وام قرض الحسنه ازدواج هستند.

وی ادامه داد: بانکهای استان باید این تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی را مطابق با سهمی که برای آنها در نظر گرفته شده پرداخت کنند.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات جوانان در امر ازدواج باید در اولویت کار بانک ها قرار گیرد عنوان کرد: بعضی از بانکها باتوجه به مصوبه ای که قرار بر پرداخت داشتند، هنوز به نصف تعهدات خود عمل نکرده اند.

چگنی تصریح کرد: همه بانکها تا پایان مهرماه سال جاری موظف به پرداخت هفت دوازدهم سهم خود یعنی معادل ۵۸.۳ درصد داوطلبان خود هستند.

وی بیان داشت: وظیفه اصلی مدیران و بانکهای استان و موسسات مالی و اعتباری استان فراهم کردن شرایط آسان تر پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج برای جوانها است.

چگنی ادامه داد: هدف ما این بوده که تسهیلات بانکی قرض الحسنه برای زوجین، پرداخت شود و اگر بانک ها و موسسات مالی نسبت به این پرداختی ها با مشکلاتی مواجه هستند، ما آمادگی این را داریم که با کمک استاندار لرستان مکاتباتی در زمینه رفع پرداخت تسهیلات ازدواج را با بانک مرکزی را داشته باشیم.

منبع خبرخبرگزاری مهر - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی