سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

۶۰۰ مأمور سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ را در همدان انجام می‌دهند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
10 مهر

سیداسکندر صیدایی در گفتگو با با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن کاری عظیم و بزرگ است و از دو سال پیش مرکز آمار کشور مقدمات آمارگیری را فراهم نموده است، گفت: امسال مرحله اول سرشماری به صورت اینترنتی و با معرفی سایتی از سوی مرکز آمار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مردم به این شیوه در سرشماری شرکت و اطلاعات خود را از طریق سایت تکمیل می کنند و در انتها کد رهگیری دریافت خواهد کرد، گفت: سرشماری اینترنتی تا ۲۴ مهرماه ادامه دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه حدود ۶۰۰ نیرو و مامور آمارگیر به تک تک واحدهای مسکونی مراجعه خواهند کرد، گفت: آن دسته از افرادی که اینترنتی ثبت نام کرده اند کد رهگیری را ارائه خواهند داد و اطلاعات کسانی که اینترنتی ثبت نام نکرده اند، تکمیل خواهد شد.

صیدایی با تاکید بر اینکه کافی نت های استان همدان و مراکز بزرگی مثل آموزش و پرورش، شهرداری ها و برنامه و بودجه از سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن پشتیبانی می کنند، ادامه داد: ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی حدود ۶ دقیقه به طول ‌انجامد و اطلاعات پس از ثبت در اختیار مدیران برنامه‌ریز استان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در کشور برای اجرای این طرح پیش بینی شده است، گفت: طبق آخرین سرشماری استان همدان در سال ۹۰ جمعیت استان همدان حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

صیدایی با بیان اینکه راز توسعه کشور در داشتن ارقام صحیح، دقیق و به روز است، گفت: انتظار می‌رود مردم با مشارکت در سرشماری، آینده استان همدان را تضمین کنند.
 

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی