سایت کاریابی جویا کار

استخدام یگان حفاظت در دادگستری سال ۹۳

دسته بندي: اخبار
11 شهریور

 

فرمانده یگان حفاظت کل قوه قضاییه گفت: جذب ۲۵ هزار و ۴۹۰ نیرو به سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه تصویب شده است.
به گزارش پایگاه ۵۹۸ به نقل از فارس، غلامرضا یزدان‌پناه صبح امروز در حاشیه دیدار با مسئولان دستگاه قضا در استان بوشهر اظهار کرد: سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه کشور در شهریورماه سال گذشته راه‌اندازی شده که وظایفی را از سوی سازمان قوه قضاییه عهده‌دار شده است.

وی ادامه داد: در شرایط بحرانی سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و در کنترل عملیاتی نیروی انتظامی‌است.

فرمانده یگان حفاظت کل قوه قضاییه با بیان اینکه ۲۰ ماموریت برای سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه تعریف شده، بیان کرد: حفاظت از اماکن قوه قضاییه، کارکنان دستگاه‌های قضایی، اسناد و مدارک، اموال منقول و غیر منقول از جمله فعالیت‌هایی است که برای یگان حفاظت قوه قضاییه تعریف شده است.

یزدان‌‍‌پناه بیان کرد: تامین امنیت همایش‌ها و اجتماعات و همچنین کنترل مبادی ورودی و خروجی ادارات تحت پوشش قوه قضاییه از وظایف یگان حفاظت قوه قضائیه به شمار می‌رود.

این مسئول انتظامی‌خاطرنشان کرد: برگزاری انتظامات داخل اماکن مرتبط با قوه قضاییه و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به دستگاه قضایی نیز توسط یگان حفاظت قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

وی در ارتباط با نحوه شکل‌گیری یگان حفاظت قوه در استان‌ها بیان کرد: یگان حفاظت قوه قضائیه در مراکز استان‌ها و مرکز شهرستان‌ها فعالیت خواهند کرد.

یزادن‌پناه در ارتباط با تعداد نیروهایی که در این سازمان فعالیت می‌کنند، اعلام کرد: جذب ۲۵ هزار و ۴۹۰ نیرو به سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه تصویب شده است.

فرمانده یگان حفاظت کل قوه قضاییه با بیان اینکه سهمیه جذب سرباز برای این قوه افزایش پیدا کرده، گفت: در سهمیه سرباز وظیفه که در شهریورماه به یگان حفاظت استان بوشهر اختصاص می‌یابد ۱۵ سرباز نیز به دستگاه‌های قضایی استان استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

تگ هاي مطلب: استخدام یگان حفاظت در دادگستری سال ۹۳, استخدام یگان حفاظت, استخدام یگان حفاظت قوه قضاییه, استخدام یگان حفاظت قوه قضاییه سال ۹۳
منبع خبرسایت کندو
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی