سایت کاریابی جویا کار

استخدام سراسری مشاغل خانگی

دسته بندي: اخبار / استخدام
20 آذر

 کسب و کارهای خانگی در کشورهای پیشرفته جهان اهمیت ویژه ای دارد، خوشبختانه مشاغل خانگی در کشورمان نیز در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و اهمیت زیادی پیدا کرده است. حتی سامانه مشاغل خانگی در زیر شاخه وزارت کار و تجارت برای این گونه فعالیت ها به وجود آمده که بسیار قابل اهمیت است.

اما تاکنون هیچ گونه وب سایتی مختص به مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک در کشور وجود نداشته است. به همین دلیل وب سایت بازار خانگی با هدف ایجاد اشتغال زایی و کمک به مردم برای کسب در آمد بدون حضور در محل کار به وجود آمده است.

سایت بازار خانگی چیست؟
وب سایت بازار خانگی یک شبکه اجتماعی برای کارهای خانگی و کسب و کارهای کوچک می باشد. این سایت با هدف ساخت بازاری مجازی برای خرید و فروش محصولات و خدمات خانگی و ایجاد انگیزه برای ترویج مشاغل خانگی در کشور عزیزمان به وجود آمده است.
اگر آشپزی یا شیرینی پزی بلد هستید یا اگر خیاطی، خدمات آرایشی، زیبایی و صنایع دستی، تدریس خصوصی و خلاصه کارهای خانگی بلد هستید و علاقه مند به کسب درآمد، آن هم در محیط گرم و راحت خانه خودتان هستید، باید ابتدا در سایت بازار خانگی ثبت نام کنید و بعد از آن فروشگاه مجازی خود را به راحتی و به صورت رایگان بسازید. سپس می توانید محصولات و خدمات مورد نظر که در آن حرفه ای هستید را در فروشگاه خود ثبت کنید تا آنها را در محله یا شهر خود یا سراسر کشور به فروش برسانید. در صورتی که ثبت نام کردید، همین حالا فروشگاه خود را بسازید.
به علاوه، هر کاربری که به دنبال محصول یا خدمات خانگی است می‌تواند در این سایت آن را در سراسر کشور یا در شهر و محله خود جستجو و فروشندگانی که آن را عرضه می‌کنند را پیدا کرده و از طریق شماره تلفن یا دیگر راه های ارتباطی که وجود دارد مستقیما با آنها ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید آن محصول یا خدمات اقدام کند.

بازار خانگی، یک شبکه اجتماعی (مزایای سایت)
سایت بازار خانگی امکانات زیادی را در اختیار فروشندگان و کاربران خود قرار داده است تا بتوانند در سراسر ایران دیده شوند و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. از مهم ترین مزایای سایت بازار خانگی این است که شما در سایت یازار خانگی می توانید با مشتریان یا دوستداران هنر خود در ارتباط باشید و مشابه دیگر سایت های اجتماعی این امکان را به کاربران می دهد که فروشگاه شما را دنبال کنند و هر وقت محصولی جدید به فروشگاه خود اضافه یا ویرایش کنید، یک اطلاعیه یرای دنبال کنندگان شما ارسال می گردد تا از اتفاقات فروشگاه شما با خبر شوند. همچنین می توانید خبرهای مدنظرتان را همراه با عکس در فروشگاه خود قرار دهید که مثلا اجناس از این تاریخ تخفیف می خورد و… که باز هم برای کلیه دنبال کنندگان شما این خبر ارسال می شود. به علاوه بسیاری خدمات دیگر از جمله: پاسخگویی به نظرات کاربران، شخصی سازی فروشگاه ها، افزودن محصول به لیست "محصولات محبوب من”، اضافه کردن آدرس اختصاصی و… برای فروشندگان گرامی سایت در نظر گرفته شده است.

درآمد زایی سایت
هر فروشگاه پس از تایید آن توسط مدیریت، به مدت ۴۵ روز اعتبار رایگان دارد و پس از اتمام اعتبار در صورت تمایل می تواند با پرداخت ماهیانه فقط ۵۰۰۰ تومان، فروشگاه خود را ویژه نماید و از بسیاری از امکانات سایت استفاده کند. با ویژه کردن فروشگاه، محصولات آن فروشگاه نیز با اولویت به کاربران نمایش داده می شود. در نظر داشته باشید که وب سایت بازار خانگی هیچ گونه پورسانتی بابت فروش محصولات فروشندگان دریافت نمی کند. (از دیگر روش های درآمد زایی سایت درج تبلیغات می باشد)

فروشگاه شما در سایت بازار خانگی پروفایل کاری و حرفه ای شما می باشد و مانند وبلاگ عمل می کند چرا که می توانید به مشتریان خود آدرس اختصاصی فروشگاه تان در سایت بازار خانگی را ارائه نمایید تا از تمامی کارها و خدمات شما دیدن کنند یا نظر و امتباز دهند.
وب سایت بازارخانگی متعهد می باشد که تمامی تلاش خود را جهت افزایش بازدید از فروشگاه شما و فروش محصولات و خدمات شما بنماید. برای این کار، با استفاده از تبلیغات گسترده مانند گذاشتن بنر روی سایت های دیگر، ارسال هر روز خبرنامه به کاربران اینترنتی، فعالیت در شبکه های اجتماعی، آگهی در مجله ها، شرکت در نمایشگاه های مرتبط و دیگر روش های تبلیغاتی برای افزایش کاربران سایت و رسیدن به این هدف تلاش می کند. شما می توانید با سایت بازار خانگی در تماس بوده و سوالات و نظرات خود را مطرح نمایید.
وب سایت بازارخانگی نهایت تلاش خود را می نماید تا با ایجاد خدمات هرچه بیشتر در سایت از طریق انجام آپدیت های مداوم، بالا نگه داشتن سرعت سایت، جذب ترافیک برای سایت و فروشگاه شما و خبر رسانی های مکرر رضایت شما فروشندگان و کاربران گرامی را جلب نماید.
کلام آخر، شما با فعال بودن در سایت بازار خانگی و مطالعه روش های موفقیت در سایت می توانید رتبه صفحه محصولات خود را در موتور های جستجو بالا آورید که کمک بسیار زیادی در هر چه بیشتر دیده شدن محصولات و خدمات شما می کند.
شما با ساخت فروشگاه به صورت رایگان در سایت بازار خانگی هیچ جیزی برای از دست دادن ندارید.

 ثبت نام کنید و همین حالا فروشگاه خودتان را بسازید

وبسایت: www.bazarkhanegi.com
تلفن: 02122196184
تگ هاي مطلب: استخدام, استخدام93, استخدامی تمام کشور, استخدامی, استخدامی در کل کشور, استخدام لیسانس, استخدام فوق دیپلم, استخدامی حسابدار, استخدامی بانک ها, استخدام از طریق پیامک, استخدام سراسر کشور
منبع خبرسایت کندو
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی