سایت کاریابی جویا کار

استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 94

دسته بندي: اخبار
21 اسفند

 

اخبار لحظه به لحظه استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۳

استخدامی جدید در راه است


حذف امتیاز بومی گزینی از آزمون استخدامی تامین اجتماعی

به نقل از تامین ۲۴: «امتیاز بومی گزینی از روند بررسی نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی حذف شد» این خبری است که مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با تامین ۲۴ اعلام می‌کند. چندی پیش گفته شده بود هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفته در روند استخدامی سازمان تامین اجتماعی؛ ادارات کل شهرستان‌ها برای افراد بومی امتیاز ویژه‌ای قائل شوند. این موضوع با اعتراض شرکت کنندگان مواجه شد و در ‌‌نهایت با نظر مستقیم دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضابطه بومی گزینی ملغی شد.

به گزارش تأمین۲۴ سید حسین حسینی آذرنوشان در پاسخ به این سوال که آیا شرکت کنندگان برای بررسی مجدد باید اقدامی انجام دهند یا خیر، گفت: «نیازی به مراجعه شرکت کنندگان نیست و پرونده‌ها بدون توجه به امتیاز بومی گزینی مجددا بررسی خواهد شد و نتایج اعلام می‌شود» او در مورد زمان نهایی اعلام نتایج نیز تاکید کرد تا پایان سال تکلیف پذیرفته شدگان مشخص خواهد شد.

گفتنی است امسال برای نخستین بار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش کشور به صورت سراسری برگزار شد. آزمونی که ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند. پیش از این مسئولان سازمان اعلام کردند تعداد کل افراد پذیرفته شده ۳۲۰۰ نفر است که ۲۰ درصد آن‌ها سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و بقیه از بین پذیرفته شدگان آزمون جذب می‌شوند. بعد از انجام مرحله مصاحبه و گزینش نهایی ۱۴۰۰ نفر در بخش بیمه‌ای و ۱۸۰۰ نفر در بخش درمانی سازمان تأمین اجتماعی مشغول به کار می‌شوند.

منبع خبرسایت کندو
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی