سایت کاریابی جویا کار

استخدام استانداری استان سیستان و بلوچستان

دسته بندي: اخبار / استخدام / سیستان و بلوچستان
2 مرداد
استخدام استانداری استان سیستان و بلوچستان

خبر ۱ مرداد ۹۳ استخدام : اطلاعیه استخدامی شماره ۷ هواشناسی استان سیستان و بلوچستان

خبر ۱۱ خرداد ۹۳ – ۵۲ آتش نشان از طریق آزمون عملی در شهرداری های سیستان و بلوچستان جذب می شوند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین نیازهای شهرداری های استان تعداد ۵۲ آتش نشان از طریق آزمون عملی مورد استخدام قرار می گیرند.به گزارش خبرنگار مهر، محمود ملاشاهی روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران گفت: در آزمون عملی که در همین رابطه در ۲۱ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد تعداد ۵۲ نفر به عنوان آتش نشان و راننده جذب می شوند.
وی افزود: از این تعداد ۳۶ نفر به عنوان آتش نشان و تعداد ۱۶ نفر به عنوان راننده به منظور تامین نیروهای مورد نیاز در سازمان ایمنی و خدمات شهری شهرداری های استان جذب می شوند.
وی بیان داشت: برابر دستور العمل ابلاغی از سوی وزارت کشور آزمون عملی از بین سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان برگزار می شود.
ملاشاهی ادامه داد: افرادی که در آزمون استخدامی سال ۹۰ شهرداری های تابعه استان نمره قبولی کسب کرده اند با شرکت در آزمون عملی مذکور جواز جذب در شهرداری های استان را پیدا می کنند.
وی ابراز داشت: آزمون عملی جذب در رشته های آتش نشان و راننده آتش نشانی در تاریخ ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه در دهکده المپیک زاهدان برگزار می شود.

 

خبر ۱ دی ۹۲ – معاون رییس جمهوری:مجوز استخدام پذیرفته شدگان در آزمون سالهای گذشته برای سیستان و بلوچستان صادر شد
ˈمحمد باقر نوبختˈ شنبه شب در پایان نشست شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و صدا و سیما اظهار کرد: برای رفع مشکل کمبود نیرو در دستگاه های اجرایی این استان، در نشست امشب مقرر شد افرادی که بر اساس قانون و رعایت ضوابط در سال های گذشته در آزمون استخدامی پذیرفته و مراحل استخدامی شان نیز انجام شده بود و تنها منتظر مجوز بودند، جذب شوند.

آمار افراد پذیرفته شده در آزمون برنیازمندیهای همشهری ذکر نشده است.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید توجه ویژه به سیستان و بلوچستان دارد و این سفر نیز در همین راستا انجام شد، افزود: زیارت مردم و آشنایی با معضلات و مشکلات منطقه از اهداف سفر است که حاصل دیدارها و بازدیدها و استماع گزارش های مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس در نشست شورای برنامه ریزی مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت.

وی ادامه داد: معضلات و مشکلات این استان در سه گروه تقسیم شد که بخشی از آن به منظور جبران عقب ماندگی ها در سال ۹۲ مقرر شد از مکانیزم تخصیص اعتبارات استفاده کنیم بگونه ای که اعتبارات مصوب امسال این استان بیش ار نورم کشوری تخصیص یابد تا بخشی از نابرابری ها جبران شود.

معاون رییس جمهوری گفت: بخش دوم برای سال ۹۳ است که علاوه بر اعتبارات لایحه بودجه قرار شد بخش قابل توجه ی نزدیک به سه هزار میلیارد تومان اعتبار توزیع نشده برای آب و راه روستایی، راه و راه آهن به سیستان و بلوچستان اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: همچنین از محل منابع در اختیار از محل صندوق توسعه ملی ۲۰ میلیارد دلار اعتبار ارزی و ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی برای تقویت و حمایت از بخش خصوصی و طرح هایی که نیاز به اعتبار دارند به صورت تسهیلات در نظر گرفته می شود.

نوبخت سومین راه کمک به رفع مشکلات این استان را استفاده از تسهیلات خارجی ذکر کرد و اظهار داشت: هم اینک ۳۵ میلیارد دلار فاینانس و تسهیلات خارجی وجود دارد که تاکنون پیگیری ها و اقدامات لازم برای ۱۵ میلیارد دلار آن انجام شده که از محل این تسهیلات نیز برای طرح های زیربنایی بویژه راه آهن این استان استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که کمک به صنایع موجود سیستان و بلوچستان از دیگر تصمیمات شورای برنامه ریزی بود، افزود: تفاوت فاحش قیمت سوخت مصرفی (مازوت) در برخی کارخانه های این استان بویژه کارخانه های سیمان مشکلات زیادی ایجاد کرده و برخی از آنها را در آستانه تعطیلی قرار داده است، لذا مقرر شد یارانه هزینه مازوت از محل اعتبارات یارانه در اختیار پرداخت شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری افزود: تخصیص اعتبار برای تکمیل قطعه یک بزرگراه زاهدان – زابل از دیگر تصمیمات نشست شورای برنامه ریزی این استان بود.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت در سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان از کارخانه سیمان سیستان، شهر سوخته، تالاب خشکیده هامون، مناطق مرزی هیرمند، شهر جدید رامشار و چند طرح دیگر دیدن کرد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی که جمعه شب به سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند، دقایقی پیش زاهدان را ترک کردند.


برای عضویت در کانال اخبار استخدام سیستان و بلوچستان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام استانداری, سایت استخدام استانداری ها, استخدام استانداری استان سیستان و بلوچستان, استخدام استانداری استان سیستان و بلوچستان ۹3, استانداری استان سیستان و بلوچستان, سایت استانداری استان سیستان و بلوچستان
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی