سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اعلام نتایج عتبات دانشگاهیان سال 93

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی
3 آبان | بازدید: 1408 نفر
قرعه کشی دهمین مرحله اعزام دانشجویان به عتبات عالیات طی روزهای 27 و 28 مهرماه انجام شده و نتایج آن از چهارشنبه 30 مهر ماه در سایت لبیک اعلام شد.

محمد زارع ، تصریح کرد:برگزیدگان قرعه کشی عتبات عالیات (اعم از اصلی یا ذخیره) یک هفته فرصت دارند با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir نسبت به نهایی کردن ثبت نام اقدام کنند.

 

وی ادامه داد:اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از هشتم آبان ماه آغاز و تا 10 دی ماه ادامه خواهد یافت و در این مدت 5400 نفر از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران 900هزار تومان و هوایی یک میلیون و 200 هزار تومان برآورد شده است.

 

زارع در خصوص اختصاص وام عتبات به زائرین گفت: با انعقاد تفاهم نامه با بانک‌ تجارت برای دانشجویان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که به زائر اصلی و همسرش تعلق می گیرد؛اما هنوز دستورالعمل پرداخت وام به شعب بانک تجارت ابلاغ نشده است که با هماهنگی های صورت گرفته به زودی به شعب ابلاغ خواهد شد.

 

به گفته وی در این دوره 5400 نفر از دانشگاهیان کشور اعم از اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها می توانند به عتبات عالیات اعزام شوند.

 

اعزام به عتبات تداخلی در ثبت نام و اعزام به عمره ایجاد نمی کند و متقاضیان می توانند در عتبات و هم در عمره ثبت نام کنند.

 

زائرین هفت شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و دراین مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی خواهند پرداخت.

برای عضویت در کانال کافی نت ها در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: عتبات دانشجویی, کربلا دانشجویی, ثبت نام عتبات, قرعه کشی عتبات دانشجویی, سهمیه عتبات دانشجویی
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی