سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون 93

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی به کارشناسی
17 آبان
آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون 93
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشوراز آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی خبرداد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهارداشت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش در آنها براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد از امروز(شنبه 17 آبان) آغاز می‌شود.

 

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشوربا بیان اینکه منظور از سوابق تحصیلی معدل فوق دیپلم یا کاردانی است، افزود: ثبت نام منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد و تا روز چهارشنبه 21 آبان ماه ادامه دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، ادامه داد: کلیه متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور درمورد پرداخت هزینه توضیح داد: از آنجایی که پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و در محدوده زمانی اعلام شده نسبت به پرداخت مبلغ 14400 تومان توسط کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است اقدام کرده و نسبت به دریافت اطلاعات کار اعتباری دارای شماره سریال 12 رقمی اقدام کنند.

 

توکلی در پایان گفت: هر داوطلب می‌تواند حداکثر 25 کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های رشته مربوط انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه ثبت نام کند.


تگ هاي مطلب: کاردانی به کارشناسی, کارشناسی ناپیوسته 93, کاردانی به کارشناسی بدون آزمون, سازمان سنجش, تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 93
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:21 آبان 93
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی