سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت نام کاردانی بدون آزمون سال 93

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی فنی حرفه ای
19 آبان
آغاز ثبت نام کاردانی بدون آزمون سال 93
مشاورعالی سازمان سنجش و آموزش کشور از آغاز ثبت نام دوره کاردانی نظام جدید خبرداد.
حسین توکلی 

با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون دوره کاردانی نظام جدید برای موسسات آموزش عالی از ساعت 14 امروز (دوشنبه 19 آبان ماه) از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و تا روز شنبه 24 آبان ماه ادامه دارد.

 

توکلی در ادامه در مورد آمار ثبت نام کنندگان در گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون پیام نور و موسسات آموزش عالی گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 93) برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی از شنبه 10 آبان ماه آغاز و تا پنج شنبه 22 آبان ماه ادامه دارد. تا هشت صبح امروز 33 هزار و 428 نفر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نموده‌اند.

 

وی در ادامه در مورد آزمون ارشد اظهار کرد: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از 17 آبان ماه آغاز شده و تا یکشنبه 25 آبان ماه ادامه دارد. تا هشت صبح امروز 48 هزار و 51 نفر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش همچنین در مورد آزمون کاردانی به کارشناسی گفت: ثبت نام و انتخاب رشته در گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون (بر اساس ضوابط تحصیلی) دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی از روز شنبه 17 آبان ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه 21 آبان ماه ادامه دارد. تا هشت صبح امروز 4886 نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

تگ هاي مطلب: کاردانی فنی و حرفه ای, کاردانی سال 93, کاردانی بدون آزمون, کارشناسی بدون آزمون, سازمان سنجش, دانشگاه غیر انتفاعی
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:24 آبان 93
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی