سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مهلت جدید برای ثبت نام کنکور 94

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار مقطع کارشناسی ( کنکور سراسری)
4 اسفند
مهلت جدید برای ثبت نام کنکور 94
سازمان سنجش طی اطلاعیه ای اعلام کرد کسانی که موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال 94 نشده اند می تواند در مهلت جدید اقدام به ثبت نام نمایند.
متن اطلاعیه سازمان سنجش:

بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان متقاضي‌ ثبت‌‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ براي‌ دوره‌هاي‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي، دانشگاه فرهنگيان و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌، دانشگاه‌ پيام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ سال 1394و نيز متقاضيان تحصيل در دانشگاه آزاد اسلامي (آن دسته از كدرشته‌هاي تحصيلي كه پذيرش آنها براساس آزمون صورت مي‌پذيرد) كه در زمان مقرر (از تاريخ 19/11/93 لغايت 2/12/93) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، مي‌رساند براي مساعدت با آن دسته از داوطلباني كه در مهلت تعيين شده موفق به دريافت كد سوابق تحصيلي نگرديده و يا به هردليل ديگر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند، مهلت مجدد براي ثبت‌نام در آزمون مذكور از روز يكشنبه مورخ 17/12/93 (هفدم اسفند ماه 1393) منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان آغاز و در روز چهارشنبه مورخ 20/12/93 (بيستم اسفند ماه 1393) پايان مي پذيرد.

ضمناً لازم است داوطلبان نسبت به رعايت موارد ذيل اقدام نمايند:

1- مراجعه به سايت اينترنتي وزارت آموزش و پرورش به آدرس: http://dipcode.medu.ir براي دريافت كد سوابق تحصيلي (اطلاعات دانش‌آموزي براي داوطلبان مشمول احتساب سوابق تحصيلي، شامل ديپلمه‌هاي سال 1384 تا سال 1393 با عنوان رشته‌هاي تحصيلي رياضي فيزيك، علوم تجربي، ادبيات و علوم انساني و علوم و معارف اسلامي). لازم به توضيح است كه سايت مذكور درحال حاضر فعال است.

2- داوطلباني كه قادر به مشاهده و دريافت كدسوابق تحصيلي نيستند، ضروري است كه از طريق سامانه: http://dipcode.medu.ir مشكل خود را در رابطه با عدم مشاهده سوابق تحصيلي، به صورت الكترونيكي به منطقه اخذ ديپلم خود در مهلت باقيمانده تا شروع ثبت نام مجدد اعلام نمايند. تا در زمان ثبت نام مجدد مشكلي نداشته باشند.

3- داوطلباني كه به هر دليل تا پايان مهلت مجدد ثبت‌نام، موفق به دريافت كدسوابق تحصيلي خود نشوند، به هيچ وجه امكان ثبت‌نام از اين دسته از داوطلبان وجود نخواهد داشت. 

منبع خبرسایت سازمان سنجش
تاريخ انقضاء:20 اسفند
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی