سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

زمان ثبت نام اعزام به کربلا و نجف دانشجویی سال 94

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
11 تیر
 
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه برنامه ریزی عتبات دانشگاهیان در حال انجامست، گفت: زمان ثبت نام اواخر تیرماه اعلام خواهد شد.

 محمد زارع با بیان این مطلب از اعلام زمان ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات(نجف،کربلا،کاظمین) در اواخر تیر ماه خبر داد و گفت:پیش از این قرار بود ثبت نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه انجام شود، اما به دلیل مشکلاتی که در پرداخت وام از سوی بانک ها وجود دارد، روند ثبت نام به تاخیر افتاد.

وی خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان به نسبت کاروان های عادی مناسبت تر است و ستاد در تلاش است که کاروان های عتبات دانشگاهیان، ارزان تر و با کیفیت تر از کاروان های عادی با برنامه های فرهنگی ویژه دانشگاهیان برگزار شود.

 

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد و زمان دقیق ثبت نام تا اواخر تیر از سایت لبیک به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

 

محمد زارع ، تصریح کرد: ثبت نام در سه گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید،دانشجویان متاهل،دانشجویان دختر با یکی از محارم،پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها،گروه دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال ۹۴ و جامانده های عمره ۹۴ انجام خواهد شد که دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال جاری و جامانده های عمره ۹۴ بدون قرعه کشی اعزام خواهند شد.

تگ هاي مطلب: عتبات دانشجویی, زمان ثبت نام, زمان اعزام عتبات دانشجویی
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی