سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آیا امکان اشتباه در دستگاه های تصحیح کنکور هست

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار مقطع کارشناسی ( کنکور سراسری)
13 مرداد
 امکان اشتباه در دستگاه های تصحیح کنکور نیست/ مشخص نبودن میزان تاثیر معدل در کنکور ۹۵
خبرآنلاین : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین توکلی، سخنگوی سازمان سنجش درباره چند سوال مربوط به کنکور پاسخ هایی را ارائه کرد.
یکی از کاربران خبرآنلاین در کامنتی نوشته بود که در استانشان دستگاه های تصحیح کننده کنکور اشتباه کرده اند. او نظرش را این طور ثبت کرده بود: در استان گلستان من و بسیاری از کنکوری های دیگر با این که بعضی از درس ها را زده بودیم اما برایمان درصد صفر لحاظ شده و این نشان می دهد دستگاه های تصحیح کننده اشتباه کرده اند.
حسین توکلی، سخنگوی سازمان سنجش در این باره می گوید: ما پاسخنامه همه داوطلبان را در سایت قرار دادیم و شرکت کنندگان در آزمون سراسری می توانند عملکردشان را مشاهده کنند.
او ادامه می دهد: از سال ۱۳۴۸ تا این لحظه حتی یک مورد وجود نداشته که اشکال از دستگاه تصحیح کننده بوجود بیاید و چنانچه داوطلبی دستور العمل های سازمان را در تکمیل پاسخنامه رعایت کرده باشد، موردی به وجود نمی آید.
این مقام مسئول در سازمان سنجش می گوید: اگر داوطلبی پاسخنامه را کمرنگ و یا با خودکار پر کرده باشد و ضابطه را رعایت نکرده باشد دستگاه نمی تواند آن را درست بخواند و در غیر اینصورت مشکلی وجود ندارد.
توکلی می افزاید: پاسخنامه ها توط دو دستگاه علامتخوان خوانده می شوند و اگر مورد ضروری باشد، دستی تصحیح خواهد شد و تا اطمینان صددرصدی حاصل نگردد، نمره گذاری نخواهد شد.
او در پاسخ به این سوال که میزان تاثیر معدل در کنکور ۹۵ به چه اندازه است هم گفت که هنوز این تاثیر در آزمون سراسری ۹۵ به طور قطعی مشخص نشده است.
توکلی در پایان در مورد اعلام نتایج استخدامی فراگیر دولت هم گفت که پیگیر هستند و به محض این که زمان اعلام نتایج مشخص شود، به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون خواهند رساند.
تگ هاي مطلب: کنکور سراسری 94, آزمون سراسری
منبع خبرخبرگزاری تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی