سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

امکان ثبت‌نام رشته محل‌های جدید دکتری آزاد 93

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دکتری ( phd )
19 شهریور
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به افزایش رشته محل‌ها در مقطع دکتری تخصصی گفت: داوطلبان دکتری تخصصی می توانند از ساعت 16:00 امروز جهت ثبت نام در رشته محل های جدید اقدام کنند.

 دکترعلوی فاضل گفت: با توجه به ایجاد محل های جدید در اکثر رشته‌های مقطع دکتری تخصصی، داوطلبان حائز شرایط می توانند در انتخاب این محل‌ها ثبت نام نموده و پذیرفته شوند.

 

علوی فاضل در ادامه افزود: داوطلبانی که در کارنامه آنها امکان قبولی با انتخاب محل‌های جدید درج شده است، می توانند از ساعت 16:00 امروز چهارشنبه 19 شهریور با مراجعه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش نسبت به انتخاب محل های جدید اقدام کنند. در انتخاب محل های جدید هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر بیست محل دانشگاهی خواهد بود و داوطلبان تا پایان روز یکشنبه 23 شهریور می‌توانند نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام کنند.

 

علوی فاضل ابراز امیدواری کرد که ظرفیت ایجاد شده در این مقطع بتواند پاسخگوی نیاز داوطلبان این مقطع باشد و رضایت آنها را جلب کند. رشته محل های ارائه شده از گستردگی مناسبی در سطح کشور برخوردار بوده و سهم پذیرش داوطلبان بومی را در این مقطع افزایش داده است.

 

وی درباره زمان اعلام نتایج این مرحله نیز افزود: زمان اعلام نتایج این مرحله را اواسط هفته آینده اعلام خواهیم کرد.

تگ هاي مطلب: دکتری آزاد 93, ثبت نام دکتری آزاد 93, دانشگاه آزاد اسلامی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی