سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

یارانه سال 93 هر ایرانی 73500 تومان شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
5 فروردین
خبر آرشیوی ...
به گزارش خبرگزاری مهر، 6 فروردین 92 دولت احمدی نژاد در اقدامی ناگهانی 28 هزار تومان مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها را به ازای هر ایرانی به حساب سرپرست خانوار واریز کرد که براین اساس احتمال اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در آینده بسیار نزدیک قوت گرفت.


همچنین مقرر شده که 45500 تومان یارانه نقدی هر ایرانی در فاز اول تا 20 فروردین ماه به حساب سرپرست خانوار واریز شود که در اینصورت مبلغ یارانه هر ایرانی به 73500 تومان افزایش می یابد.


در همین حال مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت از واریز مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم به حساب سرپرست خانوارها خبر داد.


مرادی اعلام كرد: «یارانه های فروردین به ميزان 45هزار و 500 تومان در 15 فروردين ماه به حساب‌ها واریز می شود و 17 فروردین نيز قابل برداشت است».


وی افزود: «این مبلغ تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود».


مرادی خاطرنشان کرد: «واریز مابه تفاوت مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها که 28 هزار تومان است، 28 اسفند 90 انجام شد که ممکن است این مبلغ ماهیانه یا به صورت دوماهه باشد».


مرادی درباره تاخیر اطلاع رسانی در این امر گفت: «این مبالغ به حساب تمامی بانکها رفته بود اما به دلیل غیر فعال بودن سامانه ساتنا یعنی سامانه ای که انتقال وجه بین بانکها را انجام می دهد، این اطلاع رسانی را درباره این که هم اکنون این مبالغ به حسابهای بانکها واریز شده بود و در حسابهای مردم واریز شده است، انجام دادیم».


مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها تاکید کرد: «همانطور که در مرحله اول هدفمندی یارانه ها، پراخت یارانه نقدی را یکماه و نیم زودتر از شروع اجرای قانون در نظر گرفتیم، هم اکنون نیز همین گونه است به این صورت که این مابه تفاوت مربوط به زمانی است که مرحله دوم آغاز شود؛ یعنی پرداخت این مبلغ مابه تفاوت به معنی شروع مرحله دوم یارانه ها نیست. این مبلغ در حسابهای مردم زودتر واریز شده است اما غیر قابل برداشت خواهد بود».


وی افزود: «زمان برداشت و یکماهه یا دوماهه بودن این مبلغ در اطلاع رسانی های بعدی به مردم اعلام خواهد شد.»


مرادی تصریح کرد:«اگر این مبلغ 28 هزار تومان ماهیانه باشد؛ 73 هزار و 500 تومان سرانه ماهیانه و اگر دو ماهه باشد؛ 14 هزار تومان ماهانه به 45 هزار و 500 تومان اضافه می شود».


براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی همچنین از واریز یارانه های فروردین خبر داد و گفت:« 15 فروردین، 45هزار و 500 تومان به حسابها واریز می شود و 17 فروردین قابل برداشت است اما 28 هزار تومان اضافه شده غیر قابل برداشت است تا زمان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها که اجازه برداشت داده شود».

تگ هاي مطلب: فرم یارانه, یارانه 93, یارانه سال 93, ثبت یارانه, ثبت نام یارانه, یارانه ها
منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی