سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اگر پیامک تاییدیه یارانه نیامد چه کنیم ؟

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
28 فروردین
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: متقاضیان دریافت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها که ثبت نام خود را انجام داده، اما تاکنون پیامک کد رهگیری را دریافت نکرده اند در روزهای آتی این پیامک را دریافت خواهند کرد.

نرگس نجفی افزود: متقاضیان پس از ثبت نام در صورتی که پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد را دریافت کرده، اما پیامک کد رهگیری را دریافت نکردند، ثبت نامشان با موفقیت انجام شده و این پیامک به مرور زمان و بر اساس اولویت ارسال خواهد شد.به گفته وی، دریافت پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد، به معنای موفقیت در انجام ثبت نام است و متقاضیان نباید نگرانی در خصوص انجام ثبت نام خود داشته باشند.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در خصوص فعالیت سایت در روز جاری نیز گفت: سامانه ثبت نام از ظهر روز گذشته به طور معمول فعال است و بار ترافیکی روانی برای ثبت نام وجود دارد و افرادی که در روز جاری مجاز به ثبت نام هستند به راحتی می توانند آمار و اطلاعات خانوار را وارد سامانه کنند.

نجفی در خصوص میزان متقاضیان ثبت نام در روز نخست نیز گفت: از آنجایی که معلوم نیست ثبت نام نکردن برخی خانوارها در روز گذشته به دلیل اختلال در سامانه ثبت نام بوده و یا این خانوارها از دریافت یارانه انصراف داده اند، امکان ارایه آمار دقیق در خصوص انصرافی ها وجود ندارد و به همین دلیل قرار است آمار در پایان زمان ثبت نام خانوارهای متقاضی اعلام شود.

وی درباره تغییر ساعت ثبت نام سرپرستان خانوار که رقم سمت راست شماره کارت ملی آنها ˈیکˈ است گفت: از آنجایی که جمعیت این گروه از سرپرستان نسبت به سایر گروه ها بیشتر بوده است، قرار شد برای افزایش زمان دسترسی به سامانه ساعت ثبت نام از این گروه از ساعت 24 به ساعت 22 تغییر یابد، اما سایر گروه ها در ساعت 24 بامداد هر روز امکان ثبت نام را خواهند داشت.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان نیز گفت: متقاضیان دریافت یارانه در 10 روزی که امکان ثبت نام برای آنان وجود دارد نمی توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.وی تاکید کرد: اطلاعات درخواستی به قدری معمولی و ساده است که مردم می توانند با حداقل دانش کامپیوتری وارد سامانه شده و اطلاعات خود را ارایه کنند.

نجفی گفت: در صورتی که افراد شماره کارت ملی خود را به درستی وارد این سامانه نکنند، نمی توانند سایر اطلاعات مانند مالکیت واحد مسکونی و متوسط درآمد خود را نیز اعلام کنند و به همین دلیل ارایه اطلاعات نادرست در این سامانه بسیار کم است.وی تاکید کرد: از آنجا که اطلاعات خانوار سیال است و وضعیت اجتماعی و درآمدی خانوارها متغیر است، سامانه از مدتی بعد برای تغییر شرایط خانوار مجددا بازگشایی می شود، اما بهتر است مردم حداکثر دقت را برای ارایه اطلاعات درست در زمان ثبت نام داشته باشند.

تگ هاي مطلب: یارانه ها, یارانه 93, یارانه سال 93, سایت ثبت نام یارانه, پیامک یارانه, پیامک تاییدیه یارانه
منبع خبرسازمان هدفمندسازی یارانه ها
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

شریفی در 10/11/1398 - 10:29 نوشته:

من یک کارگرم و موقع ثبت نام یارانه جاموندم به دلیل عدم اطلاع در مورد نحوه جداکردن یارانه بعد از ازدواج.الان هم که حساب یارانه ندارم بسته معیشتی هم دریافت نمیکنم اعتراض کردم خبری نیست آخه این چه وضعشه چند ساله یارانه من خورده میشه هیچکس هم پاسخگو نیست حالا ما چیکارکنیم
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی