سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

بازمانده های ثبت نام یارانه بخوانند!

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
31 فروردین
بسیاری از شهروندان گرامی ممکن است، سهوا و یا به علت عدم آگاهی دقیق از اطلاعاتی که باید در ثبت نام وارد می کردند نیاز به ویرایش یا حتی ثبت نام جدید یارانه ها داشته باشند، مواردی که از زبان مسئولین در این خبر به آن ها پاسخ داده ایم.

به گزارش فرهنگ نیوز، طبق اطلاعیه های سازمان هدفمندی یارانه ها، افرادی که در روزهای مقرر نتوانسته اند ثبت نام کنند، می توانند امروز 30 فروردین ماه و فردا 31 فروردین ماه اقدام به ثبت نام نمایند.

با توجه به گفته مسئولین ثبت نام یارانه ها افرادی که در هنگام ورود اطلاعات سهوا اطلاعاتی را نادرست وارد کرده اند، در زمانی که احتمالا بعدا اعلام خواهد شد، می توانند اطلاعات را ویرایش کنند.

قائم مقام ستاد هدفمندی یارانه‎های استان گلستان در پاسخ به این سوال که در صورتی که سرپرست خانوار قصد ثبت‎نام نداشت اما فرزند که به تازگی ازدواج کرده قصد ثبت‎نام دارد چه باید بکند گفت: این موضوعی است که ما با ستاد هدفمندی یارانه‎ها در مرکز مطرح کردیم و هنوز پاسخی دریافت نکردیم اما ظرف دو روز آینده این موضوع نیز مشخص می‎شود و از طریق رسانه‎ها اطلاع‎رسانی خواهیم کرد.
 
همچنین سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره نحوه اصلاح تغییرات خانوارها در نتیجه چهار واقعه حیاتی (تولد، فوت، ازدواج و طلاق) تصریح کرد: در صورتی که تغییرات تعداد خانوار از طریق پلیس +10 تا تاریخ 22 اسفند ماه 1392 اعلام شده یا بطور خودکار از طریق اداره ثبت احوال اعلام شده باشد، سرپرست جدید با مراجعه به بانک و ثبت حساب یارانه‌ای در سامانه سازمان می‌تواند ثبت نام کند درغیر این صورت با توجه به اینکه امکان ثبت‌نام خانوارهای جدید در این مهلت 10 روزه ثبت نام مقدور نیست، توصیه می‌شود افرادی که تازه ازدواج کرده‌اند و تغییرات اطلاعات آنها در سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه ها هنوز اِعمال نشده است همچنان زیر مجموعه خانوار قبلی خود ثبت‌نام کنند. بدیهی است پس از پایان مهلت 10 روزه ثبت نام فرصت مناسب برای جداسازی اطلاعات آنها از اطلاعات خانوار قبلی و ثبت اطلاعات در قالب خانوار جدید وجود خواهد داشت. لذا مردم در این رابطه هیچ نگرانی نداشته باشند.
 
در همین رابطه، سخنگوی سازمان هدفمندی در گفتوگو با پیک بامدادی افزود، ثبت نام و حذف از لیست یارانه ها، به علت ازدواج، فوت، تغییر سرپرست و یا رسیدن به تمکن مالی بعدا نیز ادارد.
تگ هاي مطلب: بازمانده های ثبت نام یارانه, یارانه ها, یارانه سال 93, یارانه 93, یارانه نقدی, یارانه‌ 93, یارانه فروردین 93, یارانه زوج های جوان, یارانه‌, یارانه‌ فروردین93, یارانه‌ ها
منبع خبرخبرگزاری خانه ملت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

مصطفي عباسي در 31/01/1393 - 13:25 نوشته:

كساني كه مرحله اول ثبت نام نكرده اند ولي در مرحله دوم قصد دريافت دارند چه كنند؟

زينب سليماني در 4/03/1393 - 11:03 نوشته:

من از شوهرم جدا شده ام مي خواهم يارانه خود را جدا كنم راهنمايي فرماييد

گلزار پاکدامن باشیز در 12/10/1398 - 11:50 نوشته:

از سال ۹۳ بعد از فوت همسرم سایت بسته شد و از ان تاریخ یارانه دریافت نکردم
-----------------
جواب : به پلیس +10 مراجعه نمایید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی