سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز اصلاح اطلاعات یارانه ای خانوارها در سایت رفاهی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
27 اردیبهشت
آغاز اصلاح اطلاعات یارانه ای خانوارها در سایت رفاهی

 

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، از امکان اصلاح اطلاعات خانوار برای دریافت یارانه نقدی از روز چهارشنبه این هفته، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، برای آن دسته از هموطنانی خبر داد که به علت تولد، فوت، ازدواج و طلاق، متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه رفاهی اند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ ها از امکان اصلاح اطلاعات خانوار برای دریافت یارانه نقدی از روز چهارشنبه همین هفته، خبر داد.
 

سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای‌ اعلام کرد: ‌بدین وسیله به آگاهی کلیه هموطنان عزیزی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها نام نویسی کرده و به علت یکی از وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق، متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه رفاهی به نشانی www.refahi.ir هستند، می‌رساند متقاضیان مربوطه می‌توانند از روز چهارشنبه، 31 اردیبهشت‌ 93، با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر، با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه 10 برای ثبت تغییرات مزبور اقدام کنند.


همچنین آن دسته از هموطنانی که به علل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، صلاحیت نداشتن سرپرست خانوار و غیره، متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود جهت ادامه دریافت یارانه نقدی هستند، نیز می‌توانند پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی، برای تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند.

تگ هاي مطلب: یارانه‌, یارانه‌ 93, یارانه‌, یارانه‌ فروردین93, یارانه‌ ها, یارانه اردیبهشت 93, سایت رفاهی, سایت ثبت نام یارانه 93, ویرایش اطلاعات یارانه
منبع خبرشبکه خبر
تاريخ انقضاء:31 اردیبهشت 93
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی