سایت کاریابی جویا کار

استخدام شرکت فولاد خراسان(سهامی عام)

دسته بندي: اخبار / استخدام / خراسان رضوی
5 خرداد
استخدام شرکت فولاد خراسان(سهامی عام)

 

 شرکت مجتمع فولاد خراسان ( سهامی عام ) در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی  مورد نیاز خود تعداد ۱۰۴نفر  به شرح جدول پیوست از میان فارغ التحصیلان واجد شرایط مرد در مقاطع  تحصیلی فوق دیپلم و دیپلم ، را از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی ،مصاحبه روانشناختی ، طب صنعتی و گزینش، بصورت قراردادی طبق ضوابط و قوانین کار و تامین اجتماعی جذب نماید .

لذا متقاضیان شرکت در آزمون می توانند جهت ثبت نام از تاریخ درج آگهی تا تاریخ ۹۵/۱۲/۲۰ به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف www.karasa.irمراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکرشده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول نیازهای منابع انسانی شرکت مجتمع فولاد خراسان

تعداد مورد نیاز گرایش/توضیحات رشته تحصیلی مقطع تحصیلی
۱۱ کلیه گرایشها برق دیپلم
۱۳ کلیه گرایشها مکانیک
۵۲ ریاضی فیزیک/علوم تجربی ریاضی فیزیک/علوم تجربی
۷ کلیه گرایشها برق فوق دیپلم
۹ کلیه گرایشها مکانیک
۱۲ کلیه گرایشها متالورژی
۱۰۴ جمع

توضیح اینکه با توجه به ماهیت صنعت صرفا” از خدمات برادران استفاده خواهد شد.

شرایط عمومی داوطلبان :

۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و التزام به قانون اساسی

۲-: تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۳-: عدم اشتهار به فساد اخلاقی ،نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردیده باشد

۴-: عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم سوء مصرف مواد اعتیاد آور به تایید مراجع ذیصلاح

۵-: عدم اشتغال و تعهد خدمت در سایر سازمانها ، شرکتها و دستگاههای دولتی و وابسته به دولت و نهادهای انقلاب اسلامی

۶-: داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی

۷-: داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی تا تارخ۹۵/۱۲/۲۰

۸-: داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روحی  جهت انجام فعالیتهای شغلی طبق تایید پزشک معتمد  طب صنعتی

شرایط اختصاصی :

الف :شرایط مدرک تحصیلی:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی معتبر و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد.

تبصره:  مدارک تحصیلی معادل ، مشروط  و غیر مرتبط قابل پذیرش نمی باشد ودر صورت ارسال ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲- مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم حسب مورد بایستی به تایید آموزش و پرورش یا وزارت علوم ،تحقیقات و فن آوری رسیده باشد.

۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج  از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، الزامی است.

۵- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

۶- افراد دارای مدارک بالاتر (به شرط دارا بودن  سایر شرایط  لازم و ارائه مدارک تحصیلی منطبق با شرایط این آگهی)می توانندحدا کثر  دریک مقطع تحصیلی پائین تر شرکت نمایندو امکان پذیرش مدارک بالاتر در طول اشتغال تا ۸ سال  پس از تاریخ استخدام امکان پذیر نمی باشد و پس از آن ، پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر با توجه به دستور العملهای داخلی شرکت قابل  بررسی خواهد بود و دراین خصوص تعهد محضری اخذ خواهد شد.

۷-هر داوطلب صرفا” می بایست در یک مقطع و گروه امتحانی  ثبت نام و شرکت نماید.

۸-نیروهای مورد نیاز در مقطع تحصیلی دیپلم صرفا” از بین داوطلبان بومی شهرستانهای  نیشابور و فیروزه  و نیروهای مقطع فوق دیپلم صرفا” از بین داوطلبان بومی شهرستانهای استان خراسان رضوی انتخاب خواهند شد.

تبصره :بومی بودن به این معنی است که در مقطع دیپلم  محل تولد یا صدور شناسنامه داوطلبان، شهرستانهای نیشابور و فیروزه و در مقطع  فوق دیپلم محل تولد یا صدور شناسنامه داوطلبان از شهرستانهای توابع استان خراسان رضوی باشد ،یا اینکه حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی پایان دوره ابتدایی ،راهنمایی ودبیرستان  را در شهرستانهای مذکور گذرانده باشند.

۹- شرط معدل: داشتن حداقل معدل کل ۱۴ (چهارده) برای مقطع تحصیلی فوق دیپلم و معدل کل۱۳ (سیزده)برای مقطع دیپلم

ب-شرایط سنی:

۱-داشتن حداقل ۱۸ سال سن تا تاریخ ۹۵/۱۲/۲۰

۲-حداکثر سن مجاز برای داوطلبین دیپلم ۲۵ سال (متولدین ۷۰/۱۲/۲۰ و بعد از آن) فوق دیپلم ۲۷ سال (متولدین ۶۸/۱۲/۲۰ و بعد از آن)

۳  –  مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.

۴-به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشدتا حداکثر ۴ سال  به  سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.

۵- در هر صورت با احتساب کلیه تسهیلات سنی فوق ،سن متقاضیان دیپلم از ۳۱ سال وفوق دیپلم از ۳۳ سال نباید بالاتر باشد.

۶- سابقه اشتغال داوطلبان شاغل در سایت فولاد خراسان به شرط ارائه سوابق پرداخت حق بیمه، به حد اکثر سن آنان اضافه می گردد . این دسته از داوطلبان می بایست فرم تکمیل شده "تایید سابقه فعالیت در فولا خراسان (قابل تهیه در واحد امور کارکنان شرکت)را به همراه سایر مدارک به همراه داشته باشند.

 مدارک مورد نیاز ،نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).

الف-مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

ب-واریز مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ریال (دویست هزار ریال) به صورت الکترونیکی به‌عنوان حق ثبت نام به نام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف.

*وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

ج-تکمیل فرم اینترنتی مشخصات و اطلاعات خواسته شده در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق (دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد)

مدارک لازم:

داوطلبان جهت ثبت نام حتما مدارک ذیل را آماده نموده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند (حجم عکس ۴*۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده  هرکدام نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد)

۱. اسکن عکس داوطلب( ۴*۳)

۲. اسکن صفحه اول شناسنامه  و کارت ملی(در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود)

۳. اسکن مدرک تحصیلی(که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با شرایط آگهی جذب

۴. اسکن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی(پشت و رو)

۵. اسکن سوابق کار با ارائه مستندات مربوط به سوابق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی

۶. اسکن مدرک مربوط به بومی بودن(موارد آن در بند ۸شرایط اختصاصی ذکر شده است)

تبصره: مدارک مربوط به بند ۵ برای داوطلبان استفاده کننده از بند ۴ شرایط سنی الزامی می باشد.

*داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

** لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

*** هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

**** تاریخ صدور مدارک تحصیلی در کلیه مقاطع و نیز کارت پایان خدمت و معافیت دائم بایستی قبل از تاریخ ۹۵/۱۲/۲۰ باشد.

*****به مدارک ناقص هیچگونه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 تاریخ، محل و نحوه برگزاری آزمون:

۱-کارت ورود به جلسه آزمون نیمه دوم فروردین ماه ۹۶  طبق کد رهگیری ارائه شده از طریق سایت  www.karasa.ir قابل چاپ خواهد بود .

۲- آزمون در شهر مشهد برگزارخواهد شد. آدرس محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

۳- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.

۴-آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل ۱- معارف اسلامی و اطلاعات عمومی و اجتماعی ۲- ادبیات فارسی و آیین نگارش ۳- زبان انگلیسی ۴- دانش رایانه ۵- هوش و استعداد تحصیلی) و دروس تخصصی شامل دروس تخصصی رشته مورد نظر خواهد بود که از طریق سایت www.karasa.ir  به اطلاع خواهد رسید.

مراحل فرایند جذب:

فرآیندجذب شامل مراحل زیر می باشد:

۱. آزمون کتبی: شامل دروس عمومی و اختصاصی می شود . سوالات با توجه به رشته های اعلام شده طراحی می گردد.

۲. مصاحبه فنی و تخصصی و مصاحبه روانشناختی: نفرات برتر در آزمون کتبی جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی و مصاحبه  روانشناختی دعوت خواهند شد.

۳. طب صنعتی: با استخراج نتایج مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی، متقاضیان استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی دعوت خواهند شد.

۴. آزمون توانایی جسمانی: در صورت تایید فرد در مرحله طب صنعتی، حسب نیاز شغلی ،تست های استاندارد ورزشی با هدف اطمینان از توانایی انجام وظایف شغلی برگزار می گردد.

۵. تشکیل پرونده و گزینش: تشکیل پرونده (شامل: استعلام مدارک ارائه شده، آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه و ………. ) و گزینش برای تایید شدگان مرحله قبل انجام می گردد.

۶. آموزش بدو استخدام:بر حسب نیاز و به تناسب رشته تحصیلی  آموزشهای بدو استخدام جهت پذیرفته شدگان در داخل شرکت و یا صنایع مشابه انجام خواهد شد.

۷. شروع به کار: در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج مراحل قبل،  پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و بهره برداری خط تولید بتدریج جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد .

۶-۵- توضیحات آگهی:

۱- افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان  و رزمندگان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و قبولی در آزمون کتبی از اولویت جذب برخوردار خواهند بود.

۲-چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

۳- بدیهی است قبولی در آزمون کتبی به هیچ عنوان به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی درآزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، تست روانشناختی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

۴- کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.

۵-شرکت هیچگونه تعهدی در قبال تامین مسکن برای پذیرفته شدگان نخواهد داشت. ضمنا امکان سرویس ایاب و ذهاب برای رفت و برگشت افرادی که استخدام خواهند شد، صرفا در مسیرهایی که شرکت تعیین می­نماید وجود خواهد داشت.

۶-از پذیرفته شدگان نهایی در صورت نیاز تعهدنامه محضری مبنی بر انجام خدمت به مدت حداقل پنج سال از تاریخ استخدام اخذ خواهد شد.

۷-آمادگی اعزام جهت فراگیری آموزشهای لازم در واحدهای صنعتی ، آموزشی منتخب شرکت در سراسر کشور.

۸-متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های جذب نیروی فولاد خراسان شرکت نموده و پذیرفته نشده‌اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم می‌توانند مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.

۹-آمادگی برای انجام کار بصورت نوبت کاری (شیفت ) .

۱۱-محل شرکت واقع درنیشابور- کیلومتر ۱۵ جاده نیشابور به شهر فیروزه -شرکت مجتمع فولاد خراسان می باشد.

تذکر بسیار مهم: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب به صورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وبسایت دانشگاه به آدرسwww.karasa.ir مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون و جذب موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.

*-داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن  ۶۶۵۶۰۴۶۵  -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید


 

برای عضویت در کانال اخبار استخدام خراسان رضوی در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام شرکت مجتمع فولاد خراسان, استخدام فولاد خراسان, استخدام فولاد, استخدام فولاد شرق, استخدام شرکت فولاد
منبع خبرخبرگزاری ایرنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی