سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اعلام زمان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام آموزش دهندگان نهضت در دوره مهارت آموزی

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
15 اسفند

علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند ثبت‌نام آموزش دهندگان در دوره‌های توانمندسازی این سازمان اظهار داشت: تا روز جمعه تعداد ثبت‌نام شدگان در پورتال رسمی این دوره‌ها 36 هزار و 759 نفر بوده است.

وی ادامه داد: در این ثبت‌نام‌ها بالاترین میزان ثبت‌نامی مربوط به استان اردبیل با45.3 درصد، کهگیلویه و بویراحمد با 44.6 درصد و شهر تهران با 42.6 درصد بوده است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: پایان مهلت ثبت‌نام آموزش دهندگان در دوره‌های توانمند سازی 15 اسفند ماه در نظر گرفته شده است و افراد برای ادامه فعالیت نیاز به گذراندن این دوره دارند.

باقرزاده تصریح کرد: با توجه به اتمام زمان ثبت‌نام تا پایان امشب از این تاریخ تا 20 اسفند ماه آموزش‌دهندگان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

وی اظهار داشت: برخی از افراد نیز که به هر دلیل تا 15 اسفند ماه امکان ثبت‌نام نداشتند می‌توانند در بازه زمانی در نظر گرفته شده ثبت‌نام در این دوره توانمند سازی را انجام دهند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه بعد از ساعت 24 ، 20 اسفند نسبت به تمدید مهلت مجدد تصمیم‌گیری می گردد گفت: تمامی تصمیم‌ها بستگی به شرایط ثبت‌نام در آخرین روز تعیین شده دارد.

باقرزاده یادآورشد: استانهای زنجان با 14.7 درصد، مرکزی 14.4 درصد، قم 12.6، سمنان 10.5 درصد و شهرستانهای استان تهران با 7.3 درصد ثبت‌نامی کمترین آمار آموزش دهندگان برای شرکت در دوره‌های توانمند سازی را به خود اختصاص داده‌اند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - آموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی