سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

مطالبات معلمان امروز به حساب آنها واریز می‌شود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
28 اسفند

: حق التدریس معلمان رسمی آموزش‌وپرورش، حقوق معلمان حق‌التدریس، حقوق سرباز معلمان و نیروهای قراردادی هر سال به دلیل کسری بودجه آموزش‌وپرورش با تأخیرهای بسیار و چند ماهه پرداخت می گردد.
امسال نیز از آغاز سال تحصیلی تا کنون مطالبات معلمان در این موارد پرداخت نشده است و معلمان حق‌التدریس با گذشت ۶ ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز حقوقی دریافت نکرده‌اند.
علی اللهیار مدیرکل دفتر آموزش‌وپرورش سازمان برنامه و بودجه در رابطه با پرداخت مطالبات معلمان در روزهای پایانی سال اظهار کرد: اعتبارات آموزش‌وپرورش برای سازمان برنامه و بودجه در اولویت قرار دارد و براین اساس، حقوق کارکنان رسمی و پیمانی به صورت کامل پرداخت شده است.
وی در رابطه با پرداخت حقوق سرباز معلمان گفت: براساس بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح، اصلاحیه‌ای در رابطه با نحوه حقوق و بیمه آنها صورت گرفته بود که به منابع جدیدتری نیاز داشت.
مدیرکل دفتر آموزش‌وپرورش سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در بحث حق‌التدریس آزاد، حقوق و عیدی کارکنان قراردادی با مشکل مواجه بودیم و تلاش کردیم تا قبل از عید به طور کامل مطالبات آنها را پرداخت کنیم و براین اساس با تخصیصی که در روز چهارشنبه صورت گرفت، بخشی از مطالبات پرداخت و بخشی نیز امروز (شنبه) توسط وزارت آموزش‌وپرورش پرداخت خواهد شد.
الهیار بیان کرد: با این تخصیص، حقوق و عیدی کارکنان قراردادی، سرباز معلمان و حق‌التدریس نیروهای آزاد و رسمی پرداخت خواهد شد و در سال ۹۵ تمام مطالبات را پرداخت خواهیم کرد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

علی -م در 27/12/1396 - 12:13 نوشته:

با سلام باتوجه به اینکه این آقایان خودشان آنقدر درآمد دارن که به فکر معلمان کم درآمد نیستند الان از آغاز مهرماه هر روز بیان می کنند که مطالبات فرهنگیان را در فلان ماه پرداخت می کنیم ولی بازهم خبری نیست الان حق الزحمه امتحانات از خرداد ماه 95 تا به امروز که شش نوبت امتحانی است پرداخت نشده است ولی اگر خدای نکرده تخلفی در حوزه امتحانی رخ می داد آیا به آن هم رسیدگی نمی کردند و امروز فردا می کردند چرا برای سایر وزارتخانه ها اعتبار است ولی برای آموزش و پرورش نیست . لازم به ذکر می باشد همه همکاران بیان می کنند در صورت عدم پرداخت مطالبات بخصوص امتحانات ، در خرداد 97 با رئیس حوزه برگزاری امتحانات همکاری نخواهیم کرد .

علی ش در 9/01/1397 - 20:45 نوشته:

این همه بلا میارن سر معلمها ولی تا انتخابات میشه و اضافه کار و امتحانات پیش میاد همه چی را فراموش میکنند و ازهم سبقت میگیرند...
ازماست که برماست
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی