سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

برنامه سالانه مدارس استثنایی بر اساس طرح تدبیر سال 96-95

دسته بندي: مقالات / تحقیقات فرهنگیان / برنامه سالانه مدارس
31 فروردین

دانلود جدیدترین برنامه سالانه مدارس استثنایی و به همراه تقویم اجرایی و فرم های پرژه مهر برای مدیران دبستان استثنایی به همراه پرژه مهر با فرمت ورد و قابل ویرایش

فایل هایی که دانلود خواهید کرد:

برنامه سالانه مدارس استثنایی در قالب 84صفحه بصورت وردتقویم اجرایی مدارس استثنایی در قالب در قالب 5صفحه و وردپرژه مهر مدارس استثنایی در قالب 10صفحه بصورت ورد

در این پست می توانید برنامه سالانه مدارس استثنایی بر اساس طرح تدبیر و همچنین تقویم اجرایی و پروژه مهر را خرید و دانلود کنید. در ادامه به تعریف برنامه سالانه مدارس می پردازیم و خلاصه ای از فهرست موجود در فایل را نشان می دهیم.

برنامه سالانه مدارس چیست؟

مدرسه یک سازمان یا مجموعه ای هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش آموزان تعریف شده است . هر واحد آموزشی می تواند براساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژگی های خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه هایی را تدوین و به مرحله اجرا می گذارد. قطعا برنامه ریزی به عنوان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که در هر سازمانی وجود دارد. این برنامه ها در آموزش وپرورش به صورت جزئی و اجرایی و زمانبندی در قالب برنامه سالانه مدارس و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

کاملترین و دقیق ترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی و همچنین پروژه مهر مدارس استثنایی بر اساس طرح تدبیر با فرمت ورد و قابل ویرایش در چندفایل مجزا با جدول بندی و کلیه مواردی که می بایست رعایت شود.

این فایل کامل ترین نمونه برنامه سالانه مدارس استثنایی موجود در اینترنت می باشد و همچنین از همه نمونه های موجود ارزانتر است.

 

قيمت فايل:8000 تومان
خريد فايل
دسته بندی ها
تبلیغات متنی