سایت کاریابی جویا کار

بازيافت بطري PET

دسته بندي: مقالات / محیط زیست
30 فروردین

توسعه ي سريع و قدرتمند توسعه ي كاربردهاي مواد پلاستيك در صنايع بسته بندي در سراسر جهان نياز به تشريح اثرات زيست محيطي بسته بندي هاي مصرف شده را به طور عموم و مواد پلاستيك را به ويژه، افزوده است.

دغدغه هاي عمومي در اين رابطه بسياري از كشورها را به سمت تدوين قوانين جديدي كه تمايل به كاهش آلودگي و به حداقل رساندن ضايعات را دارند، رهنمون شده است. نيز، حفاظت از منابع قابل دسترسي و توسعه ي تدريجي، از جمله ي اهداف اين قوانين به شمار مي آيد.

اين مقررات حداقل سطوحي را كه بايستي جمع آوري و بازيافت بسته بندي هاي پس از مصرف انجام گرديده و به ويژه در رابطه با مواد پلاستيك، اين منابع در مدتي معين از زمان بازيابي شود را تعيين نموده است. در اين رابطه البته موارد مهمي در ارتباط با هزينه ها مطرح مي باشد و جمع آوري موفقيت آميز بسته بندي هاي پس از مصرف همراه با راه حل هاي قابل قبول بازيافت بايستي در نظر گرفته شود. در چنين شرايطي همچنين بايستي معيارهايي درست براي قضاوت در مورد ايده ها و برنامه هاي بازيافت از ديدگاه مسايل اقتصادي و زيست محيطي وجود داشته باشد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: پایان نامه
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:50
خريد فايل word
مطالب مشابه
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی