سایت کاریابی جویا کار

طرح هاي بازاريابي

دسته بندي: مقالات / اقتصاد
4 فروردین

 

استفاده اهرمي از راهبرد خرج بازاريابي براي نيرو بخشيدن به فرايند فروش

ما ابزار سودمندي بدست آورده‌ايم كه مي‌تواند بينشي به سازمانهاي فروش دهد كه براي تمركز دادن به منابع و طراحي حساب شده رويكرد فروش خود با الگوي بند‌ به‌ بند، لازم دارند. قيف اثر بخشي خرج  بازاريابي ابزاري است براي تشخيص تنگناهاي معين در راه مصرف و وفاداري شديد تر به [يك] مارك تجاري.

در حضور ركود اقتصادي لازم است سازمانهاي فروش بر نياز به تعديل سريع الگوها و رويكردهاي فروش خود به منظور تأثير ثمر بخش در سطر آخر [حسابهاي] شركتهايشان اذعان دارند. عده زيادي از سازمانها دريافته اند كه افزايش فعاليت فروش در غياب يك استراتژي  تمركز يافته بي ثمر بوده ، در غالب اوقات مشتري ها را با احساس بيزاري روبرو ساخته و بر اثربخشي هزينه اثر منفي دارد. همانطور كه ديديم شركتهاي داراي بهترين عملكرد اهرم قيف اثر بخشي خرج بازاريابي را در فرايند فروش بكار مي بندند تا بينشي برگيرند كه بتواند سازمانهاي فروش را ياري رساند تا به تنظيم منابع و طراحي حساب شده رويكرد فروش براساس الگوي بند به بند اقدام كنند. با هدف گرفتن تنگناهاي حياتي رشد در چهار مرحلهپر اثر قيف فروش و پياده كردن ابتكارات به دقت دست‌چين شده براي پرداختن به تنگناها ـ اين شركتها ضمن افزايش فروش، هزينه را كاهش داده و بر سطر آخر [حسابها ] اثري ناب مي‌گذارند.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:17
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی