سایت کاریابی جویا کار

پرداخت ۱۲۰ وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد شاهرود

دسته بندي: اخبار / استخدام / سمنان
10 خرداد

: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود با بیان اینکه ۱۲۰وام اشتغال به مددجویان این نهاد پرداخت شد، گفت: ارزش این وام‌ها ۱۴میلیارد و ۹۲۰میلیون ریال است.
محمد بلوچی در گفتگو با ، ضمن بیان اینکه کمیته امداد شاهرود سه هزار و ۴۳خانوار تحت پوشش کمک معیشت بگیر و یک هزار و ۶۳خانوار را به صورت چند خدمتی تحت پوشش دارد، ابراز داشت: در سال گذشته وام‌های کارگشایی به تعداد یک هزار و ۷۳مورد به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۱۷۹میلیون ریال و ۶۰مورد وام اشتغال امدادی به میزان پنج میلیارد و ۷۲۰میلیون ریال و همچنین ۱۲۰وام بانکی اشتغال به ارزش ۱۴میلیارد و ۹۲۰میلیون ریال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد.
وی تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شاهرود را ۴۳۰نفر عنوان کرد و ابراز داشت: این افراد طی سال گذشته مبلغ ۱۰۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خدمات دریافت کردند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود همچنین با بیان اینکه به ۲۸۹ دانشجو نیز یک میلیارد و ۸۷میلیون ریال خدمات ارائه شد، ادامه داد: طی سال گذشته ۳۱۰ نفر از ایتام نیز مبلغ هشت میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، ۱۹۰نفر بیماران شفا به مبلغ هشتصد میلیون تومان و ۴۶۰نفر محسنین شامل زنان سرپرست خانوار، فرزندان بد سرپرست و خانواده های زندانی به میزان یک میلیارد و ۹۲۰میلیون تومان از این نهاد خدمات دریافت کردند.
بلوچی ادامه داد: در سال گذشته ۷۰حق بیمه تامین اجتماعی قالی‌بافی به ارزش ۱۲۰میلیون ریال و همچنین حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و اشتغال به میزان ۴۸۵مورد به ارزش چهار میلیارد ریال پرداخت شد.
وی بابیان اینکه ۳۷ خانوار در طرح مفتاح الجنه سال گذشته مورد بازدید و رسیدگی قرار گرفتند و دو هزار و ۸۷۰نفر از آموزش خانواده بهره‌مند شدند، ادامه داد: ۲۰میلیارد و ۱۹۵میلیون ریال برای هرنوع کمک درمانی در سال گذشته پرداخت شد که امیدواریم با تلاش های صورت گرفته بتوانیم شاهد خودکفایی مددجویان تحت پوشش باشیم.
مدیرکمیته امداد امام خمینی شاهرود کمک‌هزینه ویژه درمان در سال گذشته را سه هزار و ۶۰۰مورد به ارزش دو میلیارد و ۴۰میلیون ریال برشمرد و ابراز داشت: طی سال گذشته ۱۵مورد ساخت حمام و سرویس بهداشتی، ۶۰مورد غربال‌گری بیماران قلبی، ۱۳۰مورد آموزش بهداشت به انجام رسید و به ۱۸۰مورد بیماران سرطانی و صعب‌العلاج رسیدگی شد.
بلوچی بابیان اینکه سال گذشته با کمک مردم نیکوکار شاهرود اقدام به برپایی ۱۵ سفره افطار ویژه نیازمندان شد، ابراز داشت: پنج هزار  و ۸۹۲ پرس غذای گرم و هفت هزار و ۲۱۷نان رایگان و همچنین تعداد دو هزار و ۸۲۵سبد کالا به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۷میلیون ریال در رمضان سال گذشته بین مردم توزیع شد.
وی تعداد خانواده‌های مددجویان اطعام داده‌شده در سال گذشته را سه هزار و ۲۹۶نفر اعلام کرد و گفت: در این راستا دو هزار و ۸۲۵ سبد کالا توزیع شده است.

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام سمنان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی