سایت کاریابی جویا کار

تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

دسته بندي: اخبار / استخدام / تهران
17 خرداد

خبرگزاری خانه ملت : سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی به جمع بندی نرسید و مقرر شد دوشنبه هفته آینده در کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش بررسی شود.
سیدحمایت میرزاده در مصاحبه با خبرنگار خانه ملت در تشریح جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۶ خردادماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق دستور کار کمیسیون در ابتدای جلسه امروز انتخابات هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس برگزار و ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون مشخص شد.
کننده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس این در جلسه امروز محمدمهدی زاهدی به عنوان رییس، همچنین داوود محمدی و قاسم احمدی لاشکی به عنوان نواب رییس، فریده اولاد قباد و علیرضا سلیمی به عنوان دبیر و همچنین سیدحمایت میرزاده به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
وی با اشاره به اینکه بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با حضور کننده دولت و اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: با توجه به تعاریف متعدد و البته بازه گسترده‌ای که در خصوص معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی وجود دارد، جمع بندی صورت نگرفت و مقرر شد دوشنبه هفته آینده این موضوع در کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شود.
سخنگوی شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بررسی لایحه بازگشایی مدارس نیز در دستورکار کمیسیون بود که به دلیل کمبود زمان امکان بررسی فراهم نشد و به جلسات بعد موکول شد.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام تهران در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

امروز در 9/08/1397 - 21:31 نوشته:

با سلام حضور همه معلمان واقعی و تلاشگر و دلسوز انقلاب اسلامی. فرزند بنده دو سال پیش کلاس پنجم ابتدایی با توجه به استعداد و بهره هوشی بسیار بالابی که داشت متوجه افت تحصیلی شدید او شدم. با تحقیق و پیگیری متوجه شدم معلم او از آموزشیاران نهضت سواد آموزی است که استخدام شده بود و مشغول تدریس در مقطع ابتدایی. فوراً از طریق آموزش و پرورش با جدیت تمام مدرسه او را تغییر دادم. خوشبختانه با اقدام بموقع به شرایط خوبی برگشت. عاجزانه از مسئولین امر تقاضا دارم اگر صدای بنده را می شنوید چاره ای برای نسل آینده بينديشند که اینگونه توسط این گروه داعش (آموزشیاران نهضت )که در آموزش و پرورش رخنه کرده به نابودی کشانده نشوند. من الله توفيق
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی