سایت کاریابی جویا کار

ایجاد سال گذشته ۲۳ هزار شغل در کرمانشاه

دسته بندي: اخبار / استخدام / کرمان
21 خرداد

باشگاه خبرنگاران جوان : معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته بیش از ۲۳ هزار نفر در کرمانشاه مشغول به کار شدند.
بر اساس اطلاعات گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مختار احمدی ادامه داد: در برخی موارد مشاغل ایجاد شده از آنچه که هدفگذاری شده بود هم بیشتر بوده است.
وی میزان اشتغال ایجاد شده در استان طی سال گذشته(بر اساس آمار سامانه رصد) را ۲۳ هزار نفر اعلام کرد و فزود: بیشترین میزان شغل ایجاد شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت به میزان ۱۲ هزار شغل، کمیته امداد بیش از ۴۶۰۰ شغل و جهاد کشاورزی بیش از ۲۳۰۰ فرصت شغلی بوده است.
به گفته این مسئول، آمار مشاغلی که در سامانه رصد ثبت می گردد الزاما مربوط به افرادی نیست که بیمه تامین اجتماعی برای آنها برقرار شده و مشاغل خرد، خانگی، خودش اشتغالی و … را نیز شامل می گردد.
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه میزان مشاغل ایجاد شده در استان در سال ۹۴ را نیز بیش از ۳۲ هزار مورد و در سال ۹۳ نیز بیش از ۲۵ هزار مورد اعلام کرد.
احمدی بیان کرد: هنوز آمار نهایی اشتغال هدفگذاری شده برای سال ۹۶ مشخص نشده، اما سازمان صنعت، معدن و تجارت رقم ۱۵ هزار نفر و جهاد کشاورزی نیز ۹ هزار نفر را اعلام نموده است.
احمدی با اشاره به اینکه این تسهیلات به غیر از تسهیلات دستگاه‌های حمایتی بوده است، ادامه داد: سال گذشته کمیته امداد در مجموع ۸۷.۵ میلیارد تومان (۵۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سفر هیات دولت) و بهزیستی نیز ۱۳.۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت نموده است.

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام کرمان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی