سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

آموزش و پرورش مدیران متخلف را عزل کند

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
22 خرداد
آموزش و پرورش مدیران متخلف را عزل کند

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص «دریافت وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس»، اظهار داشت: این دریافت‌ها خلاف قانون است و وزارت آموزش و پرورش باید با آن سریع برخورد کرده و مدیر مدارس متخلف را عزل کند.

وی ادامه داد: متأسفانه علت این مماشات از سوی وزارتخانه را نمی‌دانیم و برخوردها با مدیران متخلف، پشیمان کننده نیست.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در کمیسیون آموزش مجلس در این خصوص بارها بحث شده است و به طور جدی به دنبال این موضوع هستیم که چرا در مدارس دولتی باید از دانش‌آموزان هنگام ثبت‌نام وجهی دریافت شود و این خلاف قانون است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: آموزش و پرورش
منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

ع م در 22/03/1396 - 14:23 نوشته:

برخورد نمیکنن چون سرانه مدارس رو قطع کردن یا هم کفاف هزینه اب وبرق مدارس رو هم نمیده اموزش پرورش
شمانمایندگان هم بلدین گیربدین مدیر مدارس

والدین در 22/03/1396 - 14:45 نوشته:

کسی نیست زیف دهن مرده شور را بکشه ، احمق مدرسه با 200 و 300 هزار می چرخه مگه مدیر دیوانه است که خودشو کوچک کنه دست به سوی والدین دراز کنه احمق تو کی پول مورد نیاز مدارس را پرداختی کردی حا لا امدی ادعای حق به جانب مکی کنی تو به مدارس سرانه واریز کن بعد بیا واق واق کن فقط تفرقه را بلدید. بی شعور قبض گاز هر نوبت میدونی چقدر است تو چقدر به مدرسه سرانه واریز کردی ای بی خبر

حسن در 22/03/1396 - 17:13 نوشته:

جناب سلیمی کشوری که امنیت را بر آموزش ارجح بداند مجبور است برای تامین نیاز مدارس خود از مردم گدایی کند

علی م در 22/03/1396 - 19:39 نوشته:

به این آقای به ظهار کارشناس و عضو کمیسیون بفهمانید که در طول سال تحصیلی 96 - 95 مگر چقدر سرانه داده اید که اکنون مدرسه ای بیش از سه میلیون از بابت گاز مصرفی ، بیش از یک میلیون از بابت آب مصرفی ، بیش از یک و نیم میلیون از بابت هزینه های جاری مدرسه و بیش از جندین میلیون تومان از بابت حفظ و نگهداری و تعمیر مدیر مدرسه بدهکار است و می بایست برای سال تحصیلی آینده هم مبالغی را هزینه کند مگر شما چقدر سرانه به مدارس می دهید شما باید با این افکار خود را دار بزنید تا این وضع برای آموزش و پروش بوجود نیاید این آقا خیلی خیلی نفهم و نادان و گوش داراز است

باید به این آقایان آفرین گفت که گدایان خوبی از مدیران مدارس تربیت نموده اند که مدیر برای تامین مخراج پیش همه دست گدایی دراز می کند .

شما که این نظر را دارید در فصل تابستان به حساب هر مدرسه پانزده میلیون تومان برای تعمیرات و هزینه های زیبا سازی و ... واریز نمایید تا مدیران مجبور به دریافت کمک های مردمی نشوند . شما که این کار از دستان بر نمی آید لطفا به دهان خود چسب بزنید و حرف های گنده تر از دهانتان بیان نفرمائید .شما با این طرز تفکرتان مواظب باشید که دزدیده نشوید .

محمود در 23/03/1396 - 00:42 نوشته:

البته بخشی ازنظرات همکاران درست مدارس مجبورند برای تامین هزینه ها ازاولیا کمک بگیرند. ولی متاسفانه برخی مدیران بی انصافی کرده ومبالغ هنگفتی دریافت می کنند. که علتش معلوم نیست تازه شنیده میشه که ادارات آموزش وپرورش از مبالغ جمع شده توسط مدارس سهم خواهی می کنند واگر مدیری همکازی نکنه سریع عزلش می کنند. یعنی این بسیار بداست که به بهانه کمک بخواهیم. سواستفاده نماییم چه ضررتی داره ازاولیا بابت ثبت نام مبالغ میلیونی بدون حساب وکتاب دریافت بشه. اگه اولیا باید کمک کنند وضعیت ودرآمد مردم هم بایددرنظر گرفته بشه. مدارسی هستند که میلونها تومان مانده موجودی دارند. این مورد نقد وسوال هست.

حبیب در 23/03/1396 - 00:45 نوشته:

واقعا شما بعنوان نماینده ی مجلس این مشکلات را نمی دانی.چقدر بدبختیم،گیر چه کسانی افتادیم خدایا خودت کمک کن هر چند که فرمودی من سرنوشت هیچ قومی را عوض نمیکنم!؟

سرباز وطن در 24/03/1396 - 13:56 نوشته:

جناب آقای نماینده ی محترم که داری حرف مفت میزنی بیا ببین تو مدارس چه خبره این مدیران محترم مدارس مثل شماها خقوق آن چنانی نمی گیرن بلکه ازجیب خودشان برای مدارس خودشان خرج می کنن خواهشن خرف مفت نزنین
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی