سایت کاریابی جویا کار

استخدام 682نیرو در آموزش و پرورش خراسان شمالی

دسته بندي: اخبار / استخدام / خراسان شمالی
14 تیر

بر اساس اطلاعات گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، قنبر علی خوش آینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاكیدبر اینكه باهدف بالابردن جایگاه كمیته برنامه ریزی به عنوان الگوی تصمیم گیری آموزش وپرورش، اختیارات ازسوی وزارت به استان ها واگذارشده است،ادامه داد: در سال تحصیلی جدید در راستای توانمند سازی نیروی انسانی درپایه یازدهم ،70 عنوان درس تامین مدرسی و بقیه به صورت الكترونیكی ضمن خدمت آن برگزارخواهدشد.

وی با اشاره به اجرای طرح فبک یافلسفه برای کودک در استان در سال تحصیلی آتی،خاطرنشان کرد:باهدف تغییر نگاه نسبت به فصلنامه های آموزشی و مجلات رشد ضمن خدمت 24ساعته اینترنتی در 3مرحله برای همكاران برگزارخواهدشد.

خوش آینه ادامه داد:با تولید محتوای الكترونیكی ارزان و مطلوب ازسوی همكاران برای دانش آموزان از دغدغه والدین در این زمینه كاسته خواهدشد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی با اشاره به اینكه برگزاری بیش از صد و 10ساعت کلاس های ضمن خدمت برای همکاران آموزشی در سال تحصیلی 96-95 آن را نشان ازكارنامه قابل قبول دراین حوزه برشمرد.

وی خواستار نظارت دقیق بر برون سپاری ها برای آموزش نیروی انسانی، صیانت از برنامه درسی ملی و فعال شدن انجمن های علمی درشهرستان ها شد.

خوش آینه درپایان با اشاره به برگزاری همایش ملی فیزیك،شیمی وزیست با گرایش پایه دهم ویازدهم در استان وهمچنین ضرورت استفاده از سی دی های آموزشی در 30درصدكلاس های هوشمند استان ،از انجام مصاحبه نیروهای استخدامی جدید از طریق چهاركارگروه الهیات،روانشناسی،علوم تربیتی وتخصصی خبرداد.

برای عضویت در کانال اخبار استخدام خراسان شمالی در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی