سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

وزیر آموزش و پرورش چرا خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 96 شد؟

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
15 تیر
وزیر آموزش و پرورش چرا خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 96 شد؟

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش طی نامه‌ای به معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 96 وزارت آموزش و پرورش شد.

در این نامه عنوان شده است: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دولت در حوزه آموزش و پرورش مکلف به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی هستند و در صورت قبولی در آزمون جامع، به صورت پیمانی به کارگرفته خواهند شد.

در این نامه آمده است: از آنجا که با توجه به حجم بالای پذیرفته‌شدگان اولیه(دو برابر ظرفیت پذیرش نهایی) فعالیت‌های مرتبط با مصاحبه تخصصی، تست سلامت و گزینش نیرو، زمان‌بر خواهد بود و امکان مشارکت پذیرفته‌شدگان در دوره یک ساله مهارت آموزی وجود ندارد بنابراین پیشنهاد می‌شود آزمون مذکور در اوایل مرداد ماه (حداکثر 10 مرداد) برگزار شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در صورت عدم امکان تغییر زمان آزمون استخدامی، پیشنهاد می‌شود آموزش و پرورش این آزمون را به صورت مستقل و تحت نظارت سازمان سنجش در پایان تیرماه برگزار کند تا فرصت کافی برای طی مراحل استخدامی پذیرفته شدگان وجود داشته باشد.        

چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور قرار است شهریور ماه برگزار شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر آموزش و پرورش
منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی