سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

در مدارس کشور بازی رایانه ای توزیع خواهد شد؟

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
15 تیر
در مدارس کشور بازی رایانه ای توزیع خواهد شد؟

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به بازی رایانه‌ای «عملیات ویژه» که با عنوان بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران مشهور است، گفت: این نرم‌افزار چندین نوبت به‌روزرسانی شده است و امسال هم منطبق با آخرین تکنولوژی‌ها به‌روز رسانی می‌شود.

علامتی ادامه داد: 300 هزار نسخه این بازی تا مهرماه به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

بازی رایانه‌ای مأموریت ویژه نخستین بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران است که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سال 86 برای اولین بار رونمایی شد؛ این بازی برای دانش‌آموزان متوسطه اول طراحی شده است.

*یک بازی 3 بعدی ضد تروریستی

نخستین بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران یک بازی 3 بعدی داستانی درباره دکتر سعید کوشا و همسرش مریم است که هر دو از متخصصان انرژی هسته‌ای ایران هستند و در سفر به کربلا گرفتار نیروهای اشغالگر آمریکایی شده و به نقطه‌ای نامعلوم منتقل می‌شوند و بهمن ناصری، فرمانده نیروی ویژه اطلاعاتی و امنیتی ایران و هم‌رزم پدر دکتر کوشا در دفاع مقدس، مأمور نجات دکتر کوشا و همسرش از دست اشغالگران شده و عملیات رزمی خود را آغاز می‌کند.

نهایتاً در مراحل بعدی بازی حضور بهمن در خاک عراق ثمرات مثبتی دارد و در صورت موفقیت کاربر، بهمن در پایان سعید و مریم را آزاد می‌کند و همزمان متوجه می‌شود چند زندانی دیگر در زندان‌های عراق هستند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: بازی رایانه ای در مدارس, مدارس
منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی