سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

دانش آموزان مهاجر فاقد مدارک از 18 تیرماه در مدارس ثبت نام کنند

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
17 تیر
دانش آموزان مهاجر فاقد مدارک از 18 تیرماه در مدارس ثبت نام کنند
اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، شروع مراحل صدور برگ حمایت تحصیلی برای سه گروه مشمول این طرح را از 18 تیر  در دفاتر کفالت اعلام نموده است.
ثبت نام از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از تاریخ ١٨ تیر ١٣٩٦ شروع می‌شود.
بنابراین سرپرستان خانوار می‌توانند برای دریافت برگه حمایت تحصیلی به همراه فرزند لازم التعلیم خود به یکی از دفاتر کفالت و اقامت اتباع خارجی در استان یا شهرستان محل سکونت مراجعه و نسبت به فرزندان لازم التعلیم خود اقدام نمایند.
 
مشمولین طرح ثبت نام در مدارس
مشمولین طرح ثبت نام برای اخذ برگه حمایت تحصیلی به سه گروه ذیل تقسیم بندی می گردند:
گروه اول: دانش آموزانی که در سنوات گذشته برگه حمایت تحصیلی دریافت نموده اند،لازم است از تاریخ ١٨ تیر تا تاریخ ١٥ مرداد ماه سال جاری به دفتر کفالت و اقامت اتباع خارجی که در سال گذشته مراجعه نموده اند مراجعه و نسبت به تجدید برگه حمایت تحصیلی خود اقدام نمایند.
گروه دوم: کسانی که در طرح ساماندهی و سرشماری غیر مجازین شرکت نموده و رسید مربوطه را در دست دارند می توانند از تاریخ ١٨ تیر لغایت ١٥ مرداد به دفتر کفالت و اقامت اتباع خارجی که پرونده دارند مراجعه و معرفی نامه سنجش سلامت اخذ و پس از انجام آزمایشات مربوطه سلامت و با ارائه برگه آزمایش نسبت به دریافت برگه حمایت تحصیلی اقدام نمایند.
گروه سوم: کسانی که هیچ گونه مدرک اقامتی در اختیار ندارند، می‌توانند از تاریخ ٢٠ تیر تا تاریخ ٣١ تیر ١٣٩٦ جهت ثبت نام فرزندان لازم التعلیم خود به دفاتر کفالت و اقامت اتباع خارجی مراجعه و نسبت به تعیین نوبت و اخذ معرفی نامه سنجش سلامت و متعاقب آن و پس از انجام آزمایشات مربوطه برگه حمایت تحصیلی دریافت نمایند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: اتباع خارجی, دانش آموزان مهاجر
منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی