سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

وزیر آموزش و پرورش: پای تعهدم به فرهنگیان ایستادم/ ترکیب هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تغییر می‌کند؟

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
18 تیر
وزیر آموزش و پرورش: پای تعهدم به فرهنگیان ایستادم/ ترکیب هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تغییر می‌کند؟
وزیر آموزش و پرورش گفت: اختیار وزیر در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان باید کمتر شود و وزیر اقتصاد، رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین 3 نفر از معلمان در هیأت امنای صندوق عضو می‌شوند که این موارد نیازمند تأیید دولت است.

 

اختیار وزیر در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان باید کمتر شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق تعهدی که در ابتدای کار به فرهنگیان دادم، وضعیت صندوق دخیره فرهنگیان را پیگیری کردم؛ در این خصوص، برخی افراد از سمت خود برکنار شدند و به جای آن اشخاص متخصص جایگزین شدند.

وی تجدید نظر درباره ترکیب هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان را ضروری دانست و عنوان کرد: اختیار وزیر در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان باید کمتر شود و وزیر اقتصاد یا نماینده وی، رئیس سازمان برنامه و بودجه یا نماینده وی، همچنین 3 نفر از معلمان به نمایندگی از جامعه معلمان در هیأت امنای صندوق عضو می‌شوند که البته موارد مذکور، به تأیید دولت بستگی دارد.

احمدی دانش آشتیانی گفت: در خصوص موضوع بانک سرمایه نیز پیگیر هستیم و قوه قضاییه نیز در حال بررسی و تحقیق است. 

وی اظهار کرد: در بحث اجرای سند تحول در دوره ابتدایی، می‌ توانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده کنیم زیرا این کانون از نیروی انسانی متخصص و مربیان حرفه‌ای برخوردار است که می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله قصه‌گویی، نمایش‌نامه و ساخت فیلم به دانش‌آموزان کمک کنند بنابراین تعامل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استفاده از روش‌های تربیتی آنان می‌تواند ساعات مطالعه در بین دانش‌آموزان و حتی جامعه را افزایش دهد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای شناسایی و ارتقای شأن و منزلت آموزش و پرورش همه باید تلاش کنیم و با ارائه برنامه‌های رسانه‌ای، مقالات و سخنرانی‌ها، جایگاه آموزش و پرورش را در جامعه تشریح کنیم.

احمدی دانش آشتیانی با اشاره به هجمه‌های مطرح شده علیه دولت در زمان انتخابات تصریح کرد: مدیران کل آموزش و پرورش نماینده ما در استان‌ها هستند و باید بیش از پیش با انعکاس عملکرد آموزش و پرورش به این هجمه‌ها پاسخ مناسب دهند و خود را جزئی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش بدانند.

وی ادامه داد: مدیران کل باید در برنامه‌های مختلف، سند تحول بنیادین را برای جامعه در سراسر کشور تشریح کنند و موضوع برخی جلسات شوراهای آموزش و پرورش را به بررسی سند تحول بنیادین اختصاص دهند. 

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در مسئله انتخابات، اصل بر مشارکت حداکثری بود که فرهنگیان همکاری فراوان داشتند، نقش تک تک آنها در این زمینه پررنگ بود که بنده در اینجا از همه آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر آموزش و پرورش, صندوق ذخیره فرهنگیان
منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

معلم در 18/04/1396 - 14:10 نوشته:

خداوکیلی آقای وزیر به تعهدات خوددر مقابل فرهنگیان پایبند بوده وهستید!!!!! فرهنگی پول نون خشک را پیدا نمیکنه اونوقت جنابعالی کلان کلان ها حرف میزنید!!!!!

امید در 18/04/1396 - 15:22 نوشته:

حالا از خواب بلند شدی، تو که الان داری به فانی می پیوندی، بای بای
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی