سایت کاریابی جویا کار

استخدام در دادگستری گلستان

دسته بندي: اخبار / استخدام / گلستان
26 مهر

خبرگزاری ایرنا:رییس دادگستری کل گلستان ازاستخدام ۱۴۶ نفر در این مجموعه خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان از ۲۹ مهرماه آغاز می گردد.

بر اساس اطلاعات خبرنگار ایرنا هادی هاشمیان روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی وخدماتی غرب گلستان در گمیشان اظهار کرد که داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل موارد اقدام کنند.
وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته مانند اعمال مجازات های جایگزین حبس جلوی رشد آمار مددجویان در زندانهای گرگان و گنبدکاووس متوقف و حتی کاهش یافته است.
هاشمیان ادامه داد: در سال ۹۴ تعداد ۵۵۰۰ زندانی داشتیم که این آمار مانع از اقدامات فرهنگی در زندانها بود و اینک با احکام مجازات های جایگزین حبس، این تعداد به ۴۲۰۰نفر کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه گلستان در اعمال مجازات های بدل از حبس در کشور پیشتاز است، از نهادهای فرهنگی، علما و آموزش پرورش و دیگر نهادهای دخیل خواست تا در مقوله پیشگیری از وقوع جرم مجموعه قضایی را یاری کنند.
رییس دادگستری کل گلستان گریزی به سخنان ترامپ نیز زد و گفت: گزافه گویی رییس جمهور امریکا نشان از ضعف وی می باشد که به نهاد خدومی مانند سپاه ، تهمت های ناروا وارد می نماید.
وی ادامه داد: عزم قاطع مسئولان و مردم در محکومیت سخنان ترامپ باعث عقب نشینی آنها شد بنحوی که در سایت وزارت امور خارجه این کشور که سخنان ترامپ ر ا انعکاس داد، کلمه مجهول خلیج اصلاح و خلیج فارس درج شد.
هاشمیان به وحدت مردم گلستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: وجود این نعمت فرصت بزرگی برای خدمت رسانی به هم استانی ها است.
وی همچنین با اشاره به بهره برداری از ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در دادگستری های گمیشان و بندرترکمن گفت: ۱۳ میلیاردریال هزینه اجرای این طرح ها از محل صرفه جویی در هزینه های جاری دادگستری تامین شد.
به گفته وی؛ افتتاح نمازخانه ، افزایش بنا ۸۰مترمربعی ساختمان دادگستری گمیشان و نصب بایگانی ریلی از جمله طرح هایی است که امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید.
هاشمیان ادامه داد: در بندر ترکمن نیز نمازخانه و ۶ اتاق جدید دادگستری با زیربنای ۱۸۰مترمربع و بایگانی ریلی بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: ساخت ۲۰ اتاق جدید برای دادگستری بندرترکمن با زیربنای ۶۰۰ مترمربع نیز آغاز شد.
محمد تازیکی رییس دادگستری گمیشان در این پیوند به خبرنگار ایرنا گفت که برای عملیات عمرانی و بهسازی در دادگستری این شهرستان بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.
بندرترکمن و گمیشان در غرب و شمال غرب استان گلستان واقع هستند.

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی وزارت دادگستری اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام گلستان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام رشته عمران
منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی