سایت کاریابی جویا کار

استخدام تعدادی مترجم زبان انگلیسی بصورت غیر حضوری و دورکاری

دسته بندي: اخبار / استخدام / تهران
5 دی

استخدام آنلاین

گروه فناوری اطلاعات آنلاین در تهران در نظر دارد برای گسترش کادر ترجمه و تولید محتوای خود، از مترجمین گرامی جهت ترجمه‌ی متون عمومی یا تولید محتوا به صورت غیرحضوری و دورکاری دعوت به عمل بیاورد.

عنوان شغلی تعداد توضیحات
مترجم زبان انگلیسی
  • نامحدود
  • ترجمه‌ها به صورت متون عمومی و در زمینه‌های مختلف از جمله: فیلم، سریال، مستند، گردشگری، سبک‌زندگی، دانش و فناوری، سلامت، موفقیت، آموزش و … بوده که متن اصلی از طریق ایمیل برای مترجمین گرامی ارسال شده و ترجمه آن تحویل گرفته می گردد؛ بنابراین همکاری به صورت دورکاری بوده و نیازی به حضور مترجم در محل نخواهد بود.
  • محتوای ترجمه شده در روزنامه‌ها، مجلات و … استفاده شده و برخی از آن‌ها که ترجمه فیلم‌های مستند و داستانی است، برای دوبله به‌کار می‌رود؛ در نتیجه ترجمه‌هایی با کیفیت بالا، مفهومی و روان مد نظر ماست.
  • ترجمه‌ها به صورت تایپ شده و با رعایت تایپ استاندارد فارسی تحویل گرفته می گردد.
  • از مترجم گرامی انتظار می‌رود به دلیل حجم بالای کار برای توزیع بین مترجمین، توان و وقت کافی برای تحویل حداقل ۲۰۰۰ کلمه در روز را داشته باشد.
  • همکاری با مترجمین منتخب به صورت مستمر و بلند مدت خواهد بود و حجم ترجمه‌ی قابل توجهی به صورت روزانه در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
لطفا برای دریافت فرم دعوت به همکاری و متن نمونه‌ ترجمه‌‌ای که باید ارسال فرمایید، ایمیلی با موضوع استخدام مترجم غیرحضوری و دورکاری با مشخصات زیر به آدرس ایمیل زیر ارسال نموده و تا حداکثر ۲۴ ساعت بعد، ایمیل خود را بررسی فرمایید.
  •  نام- نام خانوادگی-رشته و مقطع تحصیلی-شماره موبایل

پس از دریافت نمونه ترجمه از طرف شما، بر اساس اولویت کیفیت ترجمه، با شما از طریق ایمیل یا شماره موبایل تماس گرفته خواهد شد.
به دلیل اینکه ملاک انتخاب مترجم توسط ما نمونه‌ ترجمه‌ای است که برای شما ارسال می‌گردد، لطفا آن را به بهترین نحو ترجمه کرده و ارسال نمایید. کیفیت این نمونه، تاثیر بسیار زیادی در همکاری یا عدم همکاری با شما خواهد داشت.

email: onlineitg@gmail.com

برای عضویت در کانال اخبار استخدام تهران در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام در تهران
منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

زینب شجاعی در 18/08/1397 - 00:51 نوشته:

من به مترجمی علاقه دارم وباهمکاری باشما افتخار میکنم ومترجمی اصلی ترین شغل من است.

طوبی داودی در 30/11/1397 - 13:57 نوشته:

سلام من مترجم زبان انگلیسی و علاقه مند به همکاری با شما هستم.قبلا ایمیل ارسال کرده ام ولی جوابی نگرفتم. با تشکر

مهدی محمدی در 18/12/1397 - 20:31 نوشته:

مترجم متون هوافضایی شامل زمینه های الکترونیک ، مخابرات، هدایت و کنترول، سیستمهای الکتریکی، مکانیکی ، از انگلیسی به فارسی هستم.علاقمند به همکاری هستم.

سمر درستی در 11/04/1398 - 09:47 نوشته:

اینجانب کارشناس پژوهشگری علوم اجتماع ام وکار ترجمه اینتزنتی را به هر دوصورت حضوری وغیزحضوری انجام دادم وتوانایی ترجمه متون را ار هر دو زبام مبداو مقصد در رشته های مختلف انجام داده ام . خواهان همکاری در این زمینه باحقوق مکفی هستم. تونانایی تولید محتوا را به عنوان مترجم دارا هستم.
شماره تماس 09919666233

تیمور در 14/04/1398 - 12:17 نوشته:

سلام مترجم حوزه کامپیوتر و مدیریت هستم با سابقه کا ر دو سال در سایت ترجمه بازار

شادی اندکامردانی در 2/05/1398 - 17:50 نوشته:

من ب ترجمه علاقه ی زیادی دارم و سطح زبانم متوسطه ولی تلاشم زیاده،حاضرم با نصف قیمت این کار را انجام بدم

هومن باغشاهی در 2/10/1398 - 08:26 نوشته:

بنده هومن باغشاهی دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی و مدرک پایانی زبان انگلیسی در سطح advanced از موسسه سفیر بوده و بکار ترجمه متون در زمینه عمومی-تاریخ-اقتصاد و مدیریت وهمچنین مباحث سیاسی علاقه مند میباشم.

محسن محمدی در 16/10/1398 - 12:08 نوشته:

اینجانب محسن محمدی دانشجوی فارق التحصیل کارشناسی ارشد رشته برق و قدرت در ترجمه مقالات انگلیسی به فارسی رشته های الکترونیک و قدرو استعداد خوبی دارم و تمایل به همکاری با شما هستم.

فائزه بهرامی در 29/10/1398 - 16:10 نوشته:

بنده فائزه بهرامی دانشجو آموزش زبان انگلیسی و دارای مدرک از iliهستم و به کار ترجمه شدیدا علاقه دارم و تمایل به همکاری با شما رو دارم

حنانه سلطانی در 21/01/1399 - 03:15 نوشته:

یا سلام و خسته نباشید
بنده به ترجمه متون انگلیسی علاقه مند و سطح دانشم از زبان انگلیسی در حد خیلی خوب است . علاقه به همکاری با شما را دارم
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی