سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

طرح مسلح کردن معلمان در سنای فلوریدا

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
15 اسفند
طرح مسلح کردن معلمان در سنای فلوریدا

چند هفته پس از تیر اندازی مرگبار در مدرسه ای در پارکلند، مجلس سنای ایالت فلوریدا روز گذشته (دوشنبه) طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن محدودیت هایی را در فروش سلاح اعمال می کند و همچنین به برخی از معلمان اجازه استفاده از اسلحه را خواهد داد.

در این قانون همچنین سن خرید اسلحه از 18 به 21 سال افزایش یافته است و افرادی که بخواهند یک اسلحه خریداری کنند باید 3 روز برای دریافت آن منتظر بمانند.

این قانون جدید در پی تیراندازی مرگبار در مدرسه «مجاریتی استونمن دوگلاس» در پارکلند فلوریدا که 17 کشته برجای گذاشت، اعمال شد. در این تیراندازی یک فرد مسلح 19 ساله به نام «نیکلاس کروز» که پیشتر از همین مدرسه اخراج شده بود، به سمت دانش اموزان مدرسه تیراندازی کرد.

در پی این تیراندازی، دانش آموزان و معلمان تظاهرات گسترده ای در اعتراض به آزادی حمل سلاح برگزار کردند. این در حالی است که ترامپ به جای یافتن یک راهکار، پیشنهاد مسلح کردن معلمان را مطرح کرد و گفت اگر یک معلم در این مدرسه اسلحه داشت، فرد مهاجم جرأت نمی کرد وارد مدرسه شود.

روز گذشته هم قانونگذاران میشیگان لایحه ای را پیشنهاد کردند که بر اساس آن معلمان مدارس می توانند به صورت داوطلبانه دوره های اموزشی 80 ساعته چگونگی کار با اسلحه را بگذرانند. همچنین قرار است بر اساس این لایحه، اسلحه افرادی که به بیماری های روانی مبتلا هستند، مصادره شود.

 

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: فرهنگیان, اموزش و پرورش, معلمان خارج از کشور, تیر اندازی در مدارس
منبع خبرافکار نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی